Vierailija

ihmetyttävät minua välillä. Varsinkin näihin iltamenoketjuihin tulee aina kasapäin viestejä siitä, kuinka ei tarvitse enää mennä esimerkiksi " bilettämään" vaan on ihan hauskaa touhuilla lasten kanssa. On se joo ihan hauskaa välillä, mutta kun sitä samaa " hauskanpitoa" se on aina.

Kyllä kun ajattelee esimerkiksi tätä iltaa, niin kyllä se olisi hauskaa viedä lapset jo vaikka kuuden maissa illalla hoitoon, käydä rauhassa saunassa, laittaa itseänsä ja pähkäillä mitkä vaatteet laittaisi päälle, juoda pari siideriä. Kaverin tykönä olisi pienimuotoiset juhlat, saisi puhua muidenkin kuin lasten kanssa, syödä ja juoda hyvin. Sitten tanssimaan ja yöllä rojahtaa sänkyyn ja nukkua niin kauan kuin haluaa. Sitten tietysti pitäisi hakea lapset ja voisi pieni krapulanpoikastakin olla päällä, mutta se olisi huomisen mures... ( Joku muuten sanoi, että juuri se on väärin kun ei sitten krapulapäivänä jaksa olla 100%:sesti lasten kanssa. No, niitä päiviä on kyllä ilman krapulaakin, esim. jos on kipeä tai ottaa muuten vain päähän)

Koska emme kuitenkaan mene tänään mihinkään, pidämme hauskaa lasten kanssa. Lapset ovat 2v3kk ja 10kk. Vanhempi aika uhmakas ja pienemmän peräs pitää kontata vähintään puolen metrin etäisyydellä, opettelee kävelyä... Pihalla vahditaan vanhempaa ja seurataan sen tekemisiä, pienempi turhautuu vaunuissa, välillä otan sen syliin. Ja hauskaa on tietysti. Kävelylenkille en miestäni saa. Tämä on pieni paikka joten ei ole mitään vappurientoja joihin voisi lasten kanssa mennä. Sisällä mies makaa sohvalla tv:tä katsellen, minä istun lattialla lasten touhuja seuraillen, välillä tehdään jotain ruokaa. Noin kymmenen maissa saadaan ehkä lapset maata, vähän flunssaa, joten voi kestää pidempäänkin. Sitten katsotaan vähän tv:tä ja mennään maata.

Kommentit (11)

eväsretkelle ja poksautatte siellä shampanjat tmv. Laittaudutte sitä retkeä varten samalla tavalla kun juhliinkin.

Ja siis en kritisoi sitä jos saatte ja viette lapset hoitoon.

Täälaisten perheiden porukalla voi aina kerääntyä jonkun luo viettämään iltaa; seuraa ja vaihtelua saa niin aikuiset kuin lapsetkin. Ja lasten mentyä nukkumaan on sitten aikuisilla aikaa enemmänkin olla keskenään. Ja kun kaikilla on lapsia, jokainen porukassa ymmärtää ne rajoitteet mitä siitä seuraa. Toisaalta myös silloin aikuisia silmiä on enemmän, jolloin kaikki voi ottaa vähän rennommin eikä kukaan joudu olemaan se lastenvahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kun vähän vanhenevat, onkin hauskaa tehdä yhdessä munkkeja ja simaa, koristella kämppää , käydä yhdessä lenkillä jne.

Mutta en ole yhtään eri mieltä sen suhteen, etteikö olisi ihan kiva olla välillä vaan aikuisessa seurassa ja käydä vähän juhlimassa : )

Meillä on onneksi niin hyvin, että saadaan lapset hoitoon n. 2-3 kuukauden välein mummolaan ja vietetään aikuisten omiakin juhlia. Kaveripiirissä on lapsiperheitä ja joskus pidetään myös yhteisiä juhlia.

Minä ainakin tykkään juhlia välillä ilman lapsiakin ja hauskaa on. En pode siitä huonoa omaatuntoa. Lapset viihtyyvät hyvin mummonkin kanssa eivätkä menetä mitään vaikka eivät aina saakaan olla vanhempiensa kanssa.

Osataan myös juhlia lastenkin kanssa ja silloinkin on hauskaa.

myönnän kyllä että minä en ole näin täydellinen, kyllä sitä kaipaa välillä irtiottoa perheestäkin. Mutta on vaan aika rankkaa lähteä järjestämään ensin mahdollisuutta lähteä ja sitten potea väsymystä seuraava päivä... yleensä jää tekemättä.

Aloin lukemaan tätä ketjua sillä mielen kiinnolla että mitäköhän paskaa apeen niskaan on kaadettu... mutta mutta positiivinen yllätys ;) vielä ei yhtään marmattajaa että " Mitäs olet lapsia mennyt tekemään ja oisko pitänyt miettiä etukäteen jos on noin kovat meno halut" :D

Olin jo ihan varma....

Ei muuta ku lasten vahtia hommaamaan ap ja sinne bileisiin :DD

Hauskaaa Vappua !!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat