Vierailija

Viime viikonloppuna torilla pikkupoika juoksi miestäni kohti huutaen Papa, papa! ja hänen äitinsä (nähtävästi) juoksi perässä, nappasi lapsen ja etääntyi nopeasti. Ajattelin että lapsi oli vain erehtynyt, mutta kun kiusoittelin miestäni " vahinkolapsesta" , hänen reaktionsa oli aika kummallinen (hermostui ja lopulta ihan suuttui). Siitä asti kelaan ja relaan kaikkea, ja montakin outoa yksityiskohtaa tulee mieleen.

Kuitenkaan ei tuo mikään vahinkolapsi voinut olla, nainen oli hunnutettu, joten eipä kai kovin avioliiton ulkopuolisia suhteita harrasta, ja niinpä kun luin keskustelua moniavioisuudesta, ja siitä ettei miehen tarvitse ilmoittaa vaimolleen jos ottaa toisen vaimon, niin nyt kauhea epäilys kalvaa mieltä. Mieheni on siis muslimi.

Onko muslimiliitot jossain " kirjoilla" ? Asutaan tosin Keski-Euroopassa, mutta luultavasti tapa ei kai hirveästi eroaisi.

Sivut

Kommentit (157)

Eli just tuohon muutaman kirjoittajan tyyliin tuli yks kaks mieleen, että jos ne ei enää annakaan tyttöä takaisin. Siis sitä ennen harmitti lähinnä, että huomenna kouluaamu, eikä mulla autoa.

Noh, säntäsin tukka putkella matkaan, ja onneksi pelko oli turha, sillä siellä miehen vanhemmat vain päivittelivät, että olisin toki soittanut, niin joku olisi voinut tytön tuoda kotiin, eikä olisi bussilla tarvinnut. Miehen veli ajoi meidät sitten kotiin, ja oli vähän idioottiolo, mutta parempi näin, kuin että pelko olisi ollut aiheellista.

Tuosta lapsesta sitten. Mies kyllä myönsi toisen lapsen (pojan.. amen!) olemassaolon, mutta sitten selitystä piisasi. Eli lyhyesti : naikkonen on perheen kotimaasta kotoisin, ja täällä papereiden toivossa, joten miehen VELJEN kanssa laillisesti naimisissa, vaikkeivät siis yhdessä suinkaan asu, ja lapsi on siis mieheni, mutta ei heidän välillään ole siis koskaan ollut mitään " sellaista" . Juupa juu. Ja lapsi varmaan pyhästä hengestä syntynyt. Ja hänen ätinsä olisi kuulemma järjestänyt koko asian, mikä on kyllä ainut asia minkä tuosta seoustuksesta voin uskoa, mutta mikä ei minusta ole mikään lieventävä asianhaara.

Tyhmää tuommoisen paskiaisen takia täällä itkeskellä.

Hyvä kun häipyi, on hetkiä jolloin voisin särkeä jotain tosi isoa ja painavaa siihen omahyväiseen naamaan!

ap

Tulee ihan mieleen kun joskus nuorena opiskeluaikoina, kun mies oli kesätöissä ja juhlinnan jälkeen ei jaksanut mennä maanantaina töihin, ja sitten tiistaina ei kehdannut, kun ei ollut selitystä maanantaille, ja keskiviikkona samoin, ja lopulta pyysi, että MINÄ soittaisin pomolle ja selittäisin jonkun ihan idiootin tarinan, että mies oli sairaalassa, ja että olin sen vasta silloin saanut tietää, kun luulin hänen olevan matkoilla, tai jotain ihan yhtä fiksua. No, arvatkaapas vain soitinko..

Eli jos nyt pitäis veikata, niin ihan yksinkertaisesti on idiootti mennyt ottamaan toisen vaimon, äitinsä järkkäämänä ehkä, mutta eipä paljon lohduta. Luulee kai että vastaavat idiootit sepustukset jotenkin lieventäisi asioita.

Katuu kyllä, enkä ole tainnut koskaan nähnyt tuollaisena, kuin lyötynä koirana. Mikä sekin vain taisi saada kiukkuni nousean entisestäänkin. Olisi AJATELLUT, tyhmä! Taitaa pelätä että otan tytön ja häivyn Suomeen. Voi miten haluaisinkin!

Enkä tiedä minne lähti, eipä ainakaan vanhemmillaan ollut kun siellä kävin. Tekisi mieli sanoa, että eipä paljoa kiinnostaa, mutta kun kiinnostaa ihan helkutisti. Jos se on siellä naisen luona, niin voisin varmaan tappaa paljain käsin sekä miehen että naikkosen.

Miehen sisko soitti ja aikoi tulla käymään. Yrittää varmaan puhua minulle " järkeä" . Mies on siellä ja kuulemma ihan murheen murtama. niinpä niin. Mitähän minun sitten pitäisi olla!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ole kuule vaan tyytyväinen jos mies viettää kanssasi aikaa ja on mukava.

Ehkäpä hän haluaa panostaa teidän suhteeseen ihan vilpittömästi.

Vierailija:

Lainaus:

Mies niin mielin kielin, ja kaiken huippuna ei tänä iltana enää lähdössä minnekään. Harvinaista tässä perheessä...

Näin olen yrittänyt järkeillä, että jos mies todellakin todella halusi poikaa, ja kun minä en enää halunnut lasta, niin ainut vaihtoehto hänelle (ilman että menettää minut ja tyttönsä) oli hankkia lapsi toisen naisen kanssa, ja islaminusko sen vielä hänlle mahdollistaa. Mutta voiko poikalapsi todellakin olla noin tärkeä kenellekään??? Ja jos hän minua rakastaa, miten hän voisi vuosia elää valheessa???

Mitä hitsiä minun nyt olisi tehtävä, että joko saisin epäilyksilleni vahvistuksen, tai että voisin jättää tämä taakseni. Oikeastaan houkuttelevin vaihtoehto olisi elää kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan...

ap

vaikkei toista perhettä olisikaan!! Siis juoksee kaiket illat ulkona, on vipinää muiden naisten kanssa, katoaa noin vain tunneiksi kun käy ostamassa tupakkaa jne. En kyllä itse sulattaisi tuollaista käytöstä mieheltäni! Jotenkaan tuon käytöksen perusteella ei ole niin suuri yllätys tuo toinen vaimo ja lapsi.

Tsemppiä joka tapauksessa AP:lle, eiköhän kaikki järjesty parhainpäin :)

islamilaisia liittoja ei myöskään rekisteröidä minekään, ellei niitä virallisteta. Eli siis kaksinnaimisesta ei ole kyse, täkäläisten lakien mukaan islamilainen liitto ei mikään liitto ole.

Tiedän aika monta miestä joilla on ei-muslimivaimo ja jotka etsivät tai ovat jo löytäneet toiseksi vaimoksi musliminaisen.

Silloin harva kertoo, kun tietää että ensimmäinen liitto päättyisi eroon.

On meilläkin lapset huudelleet isin näköiselle miehelle että isi isi isi (isin kielellä) ja kyllä minä ainakin olen vain kaapannut lapset mukaani ja jatkanut matkaa, enkä ole jäänyt miehen kanssa keskustelemaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen yh, lapsi ei ole tekemisissä oman isänsä kanssa.

Kerran lapseni juoksi ystäväni miehen luo huutaen ISI, ISI, ISI.... OTA SYLIIN...

Kyllä meitä nauratti!!!

Olisin kuvitellut että oma mieheni olisi nauranut asiaa, mutta kun suuttui..

Ja sitten siitä avioliiton ilmoittamisesta - moku-palstalla kyllä kaikki muslimit ovat sitä mieltä, ettei tarvitse. Joskus sitä mieheni siskolle päivittelin, ja hän vain ynähteli jotain vastaukseksi. Ja nyt sitten mieltäni kalvaa, että jospa hänkin on tietoinen tilanteestani, ja koko suku myös, ja itse siis vain narrina tässä onnelista perhettä leikin.. :(

ap

Onhan itselläni toki Suomessa sukua, muttei enää ystäviä, ei asuntoa, ei töitä.. Mutta totta että JOS olisin Suomeen tulossa, niin pitäisi kyllä varmaan pyytää joltain laintuntevalta neuvoa.

Nyt pois koneelta, tai myöhästyn töistä!

ap

Eli ei siitä valtion kirjoihin mitään merkintöä (kai?) tule. En tiedä sitten, että onko muslimeilla joku oma rekisterinsä. Toisaalta tokkopa sieltäkään mitään tietoa saisin, muslimi kun en itse ole. Tai no tiedä sitten.

Ja tuosta vaistosta - meilläkin on käynyt jo toteen, kun mies kerran oli ns " ihastunut" toiseen jonkun kuukauden ajan ennen kuin jäi kiinni (ei siis kerennyt tuota ihastumista pidemmälle mennä), ja silloinkin olin jo lähinnä pilailu mielessä udella, että ei kai vain sinulla ole toista naista, kun oli niin kovin rakkauttaan minuun toitottamassa, ja piti muutenkin tavallista enemmän hyvänä.. Mutta toisaalta, ei minun vaistoni nyt ole mitään sanonut, ennen kuin siis tuohon poikaan törmättiin.

että " onko sillä miehellä vahingossa jäänyt takin taskuun sun avaimet tms., kun et löydä niitä kotoa." Siis joku ihan viattoman oloinen juttu, joka ei haittaa vaikka miehesi olisikin siellä.

Voi vitsi mitä soopaa tuo mies edes kehtaa yrittää selitellä! Kuin jostain saippuasarjasta konsanaan että nainen tuotu sieltä kotimaasta ja papereita vastaan siis thenyt miehelle lapsen jne jne, ja ei heidän vâlillään mitään ole koskaan oluut jne ja voi paskat!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat