Vierailija

Minulla ei nykyään ole yhtään ystävää :(

Kaikki ovat jääneet vuosien varrella ja uusia en ole löytänyt.

Masentaa väkisin aina näin juhlapyhinä. Minä istun yksin kotona lasten kanssa (olen yh), kun toiset viettävät juhlia kavereidensa ja lastensa kanssa tai sitten vapaasti juhlien lapset hoidossa.

Tilanteelle ei nyt mitään voi tehdä, vaan tarvisi lasten takia saada oma mieliala paremmaksi.

Mitähän sitä keksisi piristykseksi?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapset isällään. Kavereita on kyllä, mutta perheellisiä, eivätkä ole minua sinkkunaista mukaan kutsuneet... Ahdistaa ja masentaa...mutta aattelin kuitenkin illalla mennä kaupungille katsomaan

kanssa ulkoilemaan, mieli piristyy kummasti ja eikös kaupungeissa oo jotain vapputapahtumia, sinne vaan ihmisiä kattelemaan. Hauskaa vappua sulle ja lapsillesi:)

meidät saa kutsua kylään vapunviettoon:) meillä 1.5v tyttö ja olis kiva viettää vappua porukalla mutta kun kaikki asuu kaukana.. asutaan espoossa..

Sitten ryhdistäydyin ja menin mukaan muiden yh ihmisten touhuihin yhdistyksen kautta. Nyt on kaikkea mukavaa tekemistä, enemmän kun avioliitossa ollessani, ja lapset aina huomioidaan ja ovat mukana! Olen saanut paljon uusia ystäviä ja samoin lapset.

Onko paikkakunnallasi yh yhdistystä?

lapseton vappu, eli vielä huonommin menee, jos lohduttaa!

Kaverit on täälläkin jääneet ja lasta ei saada alulle, kun mies työn takia reissussa enemmän kuin kotona.

Mutta tosiaan lapsillehan järjestetään varmaan joka kunnassa tapahtumia. Voisitko lähteä johonkin?

Jatkoa ajatellen löytäisitkö ystävän vaikka tän sivuston etsin ystävää sivuilta?

Tarvisi tosiaan ryhdistäytyä ja lähteä mukaan yh-toimintaan. Etsiä aktiivisesti kavereita itselle ja lapsille.

Olen ollut jo vuosia kotona muksujen (4kpl) kanssa ja jotenkin jämähtänyt tähän tilanteeseen. Kun kavereita ei ole, olen ollut huono lähtemään mihinkään.

Todellisuus iskee kovaa aina näin juhlapyhinä..

Mutta eiköhän se tästä.

Välillä on mieli maassa, mutta onneksi piristyn ja mietin että huonomminkin kai voisi olla.

Lähdetään varmaan muksujen kanssa pihalle nauttimaan auringosta. Illalla jos grillaisi ja katsoisi jonkun filmin.

Ja onneksi aina on AV :):)

Ap

Me siis ulkoiltiin ja grillattiin. Nyt mennään saunaan ja katotaan joku filmi.

Voiton puolella ollaan.. :)

Toivon että juhannus vietetään iloisemmissa merkeissä.

Ap

Mulla myös menee tämä vappu kahdestaan vauvan kanssa.. Vähän kieltämättä masentaa. Mies on töissä, kaverit taas haluaa pitää " hauskaa" ilman vauvaa.. Että näin meilläkin.

Itsekseni kotona, minnekään ei pääse, kukaan ei soita eikä ole ketään kelle soittaa. Kuuntelen vain Viikatetta täällä ja vastailen näihin aloituksiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat