Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Harmittaa niin vietävästi, kun taas meni tuollainen pilalle. Tuoksuu kyllä ihan hyvälle, joten ajattelin, että jos tässä lounaan siitä väsäis. Lapsi 1,5 vuottakin söis sitä.

Kommentit (11)

Syötiin jo :). Saa nähdä, miten käy.

Tuo taas nyt tarkoitti ylipäätään sitä, että vihaan sitä, jos joutuu laittamaan ruokaa roskiin ja sitä ei meillä kovin usein tapahdu, koska olen niin tarkka. Kuitenkin joskus niin käy ja nyt TAAS kävi niin. Viimeksi kävi joskus viime vuoden puolella, mutta raivostuttaa silti.

Mä tein kastikkeen ja sitä söi kaikki 10-kuisesta lähtien. Pakastin vielä lopun kastikkeesta jääpalarasiaan ja sitä tuo pieni heppu on syöny muutamaankin otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nehän viimeiset käyttöpäivät on tosi tarkasti testattu, eikä niitä pistetä ihan hintsusti tietylle kellonajalle. Kyllä mä ainakin söisin vielä seuraavana päivänä.

Tai jos teillä ei sellaista ole, niin suunnittele ruokailunne vähän paremmin. Nuo suikaleetkin olisit voinut eilen ruskistaa ja tänään sitten jatkaa ruoanlaittoa niistä.

Anna palaa vaan.

Tosi kivoja neuvoja täällä. Eikö teillä koskaan unohdu mitään jääkaappiin, kun jostain syystä tuleekin syötyä jotain muuta kuin piti? Sitten vasta hoksaa liian myöhään, että pahus kun jäikin pakastamatta. Mutta ihan kiva, että täällä ollaan niin erinomaisia siinäkin.

Mutta jos esim. ruokamyrkytyksen sattuisi saamaan, niin ei sekään herkkua ole. Saati miten pieni lapsi siitä sitten toipuisi. Olisi ikävää mennä viikonlopun piloille ripulin kourissa tms.

Uusimmat

Suosituimmat