Vierailija

meillä yhteishuoltajuus, lapsi 4v. viimeksi lyhyesti tavannut lapsensa 8kk sitten, reilu vuosi sitten piti tyttöä luonaan viikonlopun. erosta 1,5v. lapsi ei muista isäänsä enää eikä mies pidä mitään yhteyttä eikä myöskään maksa elatusmaksuja. nyt avioiduttuaan haluaa lapsen luokseen.. uhkaa viedä oikeuteen. mieheni on väkivaltainen ja tasapainoton ja myös jonkunlainen rikosrekisteri on hankittuna viimeisen vuoden sisään. mitkä mahdollisuudet miehellä on lapsi riistää luotani?? olen ihan normaali ei alkoholi tai vastaavia ongelmia..

Kommentit (6)

Hae ihmeessä yksinhuoltajuutta! Ota yhteys vaikka asianajajaan/oikeusaputoimistoon ensi alkuun. Ei väkivaltaiselle lasta milloinkaan. Valvotut tapaamiset, jos mitään ylipäätään.

ettet sitten ole kuin puulla päähän lyöty, jos kutsu esim oikeuteen tulee.

Mutta toi on just joidenkin urpojen egoistimiesten kuvitelma, että he voivat ryhtyä isäksi just silloin kun hetiä huvittaa...ei ihan onnistu onneksi kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos miehesi ehtii lastenvalvojalle ensin ja jos lastenvalvoja uskoo hänen satujaan (hänhän voi valehdella vaikka mitä!) niin siinä ei enää sinun puheet auta. Ja varaa myös oikeusaputoimistoon aika heti tiistaina.

eromme syy oli miehen väkivaltaisuus minua kohtaan, lapseen ei kajonnut mutta ei ole koskaan ollut lapsestaan kiinnostunut. ei ole koskaan vaihtanut vaippaa eikä suostunut lasta hoitamaan jos minulla oli joku meno, aina piti löytää ulkopuolinen hoitaja (älkää kysykö miksi katselin tälläistä menoa..) jos oikeuteen asti mennään, miten pystyn todistamaan ettei lapsen ole hyvä hänen luonaan? vaikuttaako rikosrekisterissä olevat asiat esim. mitenkään. pelottaa mennä oikeuteen koska hän osaa olla hyvin vakuuttava ja saa minut kyllä mustamaalattua halutessaan:((

Nyt vietät vappusi ihan rauhassa ja tiistaina otat yhteyttä lastenvalvojaan ja sinne oikeusaputoimistoon. Ei tämä ole mikään täydellinen maa, mutta ei täällä nyt lasta äidiltä riistetä jonkun äijän puheiden perusteella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat