Vierailija

Eli kummit (2kpl) tai isovanhemmat ei ole pitäneet mitään yhteyttä viimeisen vuoden aikana ja lapsella on kohta 2v synttärit. Kutsuisitteko heidät? En ymmärrä mitä pahaa me olemme tehneet, että olemme saaneet tälläisiä ihmisiä lähipiiriin : (

Ja olemme itse laittaneet vuoden aikana monta kortiia, synttärionnittelut, joulutervehdyksen jne. Että olemme yrittäneet pitää yhteyttä itse.

Kommentit (4)

kuulu, niin anna olla. Ehkä kummeilla on joku perhekriisi eivätkä kykene esittämään " onnellista pariskuntaa" ja tulemaan kylään ja tuollaisessa tilanteessa ei jaksa edes korttia ostella ja lähetellä..

Jos heistä ei kuulu mitään, heidän kummiuden voi peruuttaa.

Kummeit ovat eri taloudesta toinen on tosin 18 joten toisaalta ymmärrän (mieheni sisko) toinen lapsuudenystäväni. Ei kriisejä ole hänellä uusi parisuhde kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse tein sen virheen, että kutsuin ja sitten ketään ei tullutkaan. Lupailivat kun soittelin, mutta ilman ilmoittamatta vaan jättivät tulematta. No, onneksi pojan hoitokavereita asuu naapurustossa, niin pyysin iltapäiväpuiston jälkeen lapsia kesteille. Lystiä oli. En sen jälkeen lähettänyt kuvia enkä muutakaan pojasta kummeille, eivätkä ole perään kyselleet. Harmittaa kovasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat