Vierailija

MUA NIIIIIN paljon raivistuttaa, ettei mitään määrää!!!

Aina kun rupean jotain tekemään, niin saatanan ukko tulee siihen neuvomaan!!!!!

Tehkööt ite niitä saatanan munkkeja!!!!!!

Kommentit (25)

Tehkää yhdessä ja naurakaa yhdessä. Ei tietenkään ole helppoa kuunnella arvostelua, mutta ole sinä se vahvempi. Älä anna moisen häiritä! Tsemppiä!

mausta en tiedä, kun ei paljoo kiinnosta maistaakkaan....

Mutta kyllä se jossain vaiheessa rupeaa varmasti kehumaan kuinka hyvän muotoisia ne on jne...

Niinkuin aina!!!!!

Mä en jaksa enää! Tollaisne ihmisen kans on todella vaikeaa olla ja elää :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuunnella kiltisti ja nätisti, kun mies neuvoo, vaikka ei tiedä asiasta mitään? Eikö sille miehelle voi sanoa suoraan, että nykyään naisetkin saavat ajatella itse?

Älkää nyt olko noin pirun tossun alla!

Ja mies on ainoa, joka tekee kaiken aina ihan oikein!!!!

MIETTIKÄÄPÄ!!!

Kyllä tälläisestä asiasta kenellä vaan menee hermot!

Koska nyt ei ollut kyse niistä yksistä munkeista, vaan ihan jokaisesta asiasta mitä teen!

ap

syi " laitoithan niihin kookoslastuja ja kookosmaitoa?"

PRKL! Naapurin läskiämmä tekee niitä kookospullia ja mies himoaa niitä. No tietääpähän, etten enää koskaan leivo, jos ei tavistaikina kelpaa. :(

Tehköö ite ku kerran tulee siihe sössimää. Kyl mun ukko ainaki tietää, et se ärsyttää mua jos tulee turhaa vieree neuvomaa. Eli jos niin tekee, saa tehdä ite homman loppuu, ku kerran tahallaa ärsyttää.

Kiinnostaa, onko ihan ok nyt, vai jankkaako siitä kuinka ewrinomaisia munkeista tuli hänen tavallaan?

Seurustelin tuossa yhden ukon kanssa, joka aina tiesi paremmin, mitä minun kulloinkin olisi pitänyt tehdä. Kertoi tietty kysymättä, alkuun jopa ystävällisesti. Jos en kuitenkaan tehnyt, niinkuin hän neuvoi, hän suuttui ja valitti yhteistyhaluttomuudestani ja siitä, että kaikki pitää tehdä niinkuin minä haluan...No oli muutenkin hankala ja juttui kuivui kasaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat