Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 2 lapsen äiti. Toinen nyt tuore vauva. Ja olen huolissani vartaloni ulkonäöstä. Vatsaa koristaa kauniit raskausarvet ja rinnatkin on ihan riiput läpyskät (en imetä enää). Vatsan kohdalla on myös iso " läskipoimu" synnytyksen jäljiltä. Alapää nyt on suht hyvässä timmissä. Ällöttääkö teitä tällainen vartalo?

Kommentit (11)

niin menkää Robert Nyströmin klinikalle, pyytäkää tarjous ja iskekää kotona käteen. Itse tokaisin vielä, että usein se on vaimon ulkonäkö aika lailla suhteessa miehen elintasoon.

Loppu huomauttelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on 2 lasta joista nuorempi on 6kk. En imetä enään ja olen 172cm ja 53kg. Kaikki on pois mikä tulikin (+20kg). Ei raskausarpia missään, Tosin rinnat on tosi pienet, B kuppi. Jos rahaa olisi niin rinnat laittaisin, vaikka ei ne nyt mitään ihan hirveät ole, pienet vain. Kyllä se kroppa palautuu jos tekee jotain. Itse olen aloittamassa kuntosalilla käynnin.

Hyvä tuuri sulla, että kudoksesi ovat sitä lajia, johon ei tule raskausarpia. Jos taas on toisenlainen kudostyyppi, niin niitä tulee, teki mitä teki. Monien arvettomien on tietenkin tätä mahdoton uskoa. En tiedä, onko se sitten samainen kudostyyppi, joka alkaa helposti ryppyyntyä ja roikkua, esim. juuri mahassa ylimääräinen nahka, joka ei siitä kitisty, vaikka alla olisi lihakset miten timminä tahansa. Lihaksiin voi itse vaikuttaa ja laittaa itsensä niin nätiksi kuin pystyy, mutta ei tyhjinä pusseina roikkuvista rinnoista saa kiinteitä eikä arpisesta ihosta sileää ilman kirurgin veistä. Ajan kanssa oppii sitten vaan hyväksymään muutokset ja iloitsemaan hyvistä puolistaan, tai sitten ei.

kolme vuotta toisesta synnytyksestä ja näytän aivan hirveälle.

Ja turha haukkua etten muka olisi mitään tehnyt vartaloni eteen, olen tehnyt.. Olen 25 vuotias ja mitä nyt isompaa otantaa alastomia naisia nään uimahallissa, niin keskiverto 50-vuotias on paljon parempi vartaloltaa.

Ällöttävintä lienee että vatsassani on sellainen herkästi tulehtuva alue (mitä on hyvin lihavilla naisilla joilla iho hautuu rikki makkaroiden välistä) ja lisäksi raskausarvet nivustaipeissa tulehtuu, iho on niissä niin ohutta. Lääkärille näistä tietysti on valiteltu, vaan eipä mitään ole tehtävissä ilman plastiikkakirurgia. Samoin mikään jumppa ei korjaa rintoja, mikään ei kiristä ihoa ja täytettä ei ole. Ja niissäkin on niin paljon arpia että ovat raidalliset.

Ja kohta on joku haukkumassa ja paasaamassa sitä, että olen ulkonäkökeskeinen, en rakasta lapsiani ja " eihän kaikkien tarvitse näyttää mallilta" . Ei niin. haluaisin lähinnä näyttää keskiverto ikäiseltäni.

Miehellä kyllä ei ole ongelmaa minun vartalosta (liekö pääasia että saa...?) mutta itseäni ei todellakaan kiinnosta harrastaa seksiä koska nään itseni alasti silloin. Samasta syystä suihkussa käynti on varma vitutuksen aihe, en voi välttyä näkemästä itseäni alasti.

Miksi edes kyselet tuommoista? Ole vain tyytyvainen että olet saanut lapsesi, älä keskity epäolennaiseen. Tottakai kroppa hieman muuttuu iän ja synnytysten myötä, mutta mitä sitten? Iloitse jos olet terve ja voit juosta ja hyppiä, ja nauraa. Jos itse olet tyyväinen vartaaloosi, ei se ole muillekaan ongelma.

Iloa ja terveyttä!

Uusimmat

Suosituimmat