Vierailija

...josta luulette että kukaan muu ei tee vastaavaa? Me pelleillään kännyköillä. Aina kun toisen silmä välttää, napsaisemme jonkin tyhmän kuvan tv:stä (esim. uutistenlukija tai joku Hjallis) ja laitamme sen taustakuvaksi. Siis tietysti toisen puhelimella. Ikinä ei tiedä mikä kuva löytyy kun puhelimensa avaa. Olemmeko ainoat? Mitä te muut teette?

Sivut

Kommentit (16)

kun vaihtuu... Lisäksi on jotain omia läppiä ja fraaseja, jotka toistuu. Ja muutenkin sellasia lohkaisuja eri tilanteissa. Niitä ei voi selittää, eikä ne varmaan ole muiden mielestä yhtään hauskoja.

Eräs ystäväni on ensimmäistä kertaa suhteessa, jossa näitä sisäpiirinjuttuja heitellään, ja on niistä aivan innoissaan. Yrittää ja yrittää selittää minullekin, mutta mä taas en nää *niissä* mitään hauskaa. Ei ne vain toisille aukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osan teemme jopa lapsilta salaa:)

Meillä on vaikka millaisia vakiolauseita ja fraaseja, joita toistelemme toisillemme, vaihdellen typerän lapsellisista todella rivoihin juttuihin.

Lisäksi läpsimme, pyörittelemme ja heittelemme toisiamme.

Ja aina kun ohitamme minkä tahansa paikan, jossa oleme joskus harrastaneet seksiä, pökimme toisiamme typerästi kylkeen.

Ylipäätään käyttäydymme kuin puolihullut ja hihitämme sitten kuollaksemme;)

tehdä jäynää toisillemme.... riippuu kyllä ihan päivästä mutta välillä tuntuu että jos joku tietäis mitä me tehään täällä niin pitäis meitä ihan hulluina

joskus miehen vaatekaapin oveen sisäpuolelle just jonku Hjalliksen tai vastaavan kuvan. Itse löysin kerran ovestani järkyttävän kuvan David Hasselhoffista! Aikuisia ollaan.. :)

jotenkin oli huumori herkemmässä enne lapsia

katsottiin yhdessä vastarakastuneina mm. vuonna 1986 batmania tv:stä toppatakit päällä- kun asuttiin kylmässä kaupungin vuokra-asunnossa---joka oli ensimmäinen yhteinen kotimme-

nyt sitä kaiholla muistelee

tosin ei me sitä varten mihinkään parkkiin mennä. Ja arvostellaa me muitakin kuin vain naisia.

Joskus kun ajellaan kaupungilla, ja mies on ratissa, mä saatan soittaa torvea jos joku käyttäytyy idioottimaisesti liikenteessä (mies ei kehtaa töötätä). Kerran käveli suojatiellä yksi keski-ikäinen nainen ja se löntysti armottoman hitaasti ja mies tuskastui kun jouduttiin sitä odottamaan. Ja painoin töötistä niin johan tuli naiseen vauhtia! Tätä me ollaan naurettu NIIIIN paljon. Eikä olla mitään teini-ikäisiä edes...

Siis keitämme sitä aina aika vähän ja sitten hörppäämme toiselta "jämät". Kerran aamiaispöydässä mies tuli halaamaan minua hellästi takaapäin, olin onnellinen ja samalla huomasin, että hän oli taiteillut pilliyhdistelmän ja imikin salaa minun kahvikupista kahvit. Ja näille jutuille naureskelemme vielä vuosien päästä. Ja ihan aikuisia ollaan täälläkin.

passaamme toista tuomalla valmiin ruokasatsin nenän eteen, laitamme lautaselle esim. kaksi makaroonia ja puolikkaan lihapullan tai jotain vastaavaa. Tietty sitten haemme oikean annoksen naurettuamme tarpeeksi.

Sillointällöin lähdetään koko perhe ilta-ajelulle. Odotateen, että takapenkkiläiset nukahtaa ja sitten mennään johonki hyvään kohtaan parkkiin ja aletaan yhdessä arvostella ohikulkevia naisia. Meidän kaupungissa liikkuu pääasiassa 5-7 arvoisia, joskus harvoin menee ohi täys kymppiki :)

ainakin me syömme lasten nukkumaan mentyä jätskilitran kahteen osaan ja nuollaan lautaset puhtaaksi:)

Ja juuri aikaisemmin on saatettu yhteisessä ruokapöydässä puhua kauniista pöytätavoista ja sormilla syömisestä. Edes lapsemme eivät sentään nuole lautasilta.

mä olen tosi "pieniruokainen" ja miehelle taas uppoaa enemmän. Ravintoloissa ujutamme mun annoksesta jämiä miehelle ja hampurilaisella käydessämme mies saa "minihampurilaisen" eli mun hampparin jämät. Jätsi/jälkiruoka-annoksesta mä vain maistan ja mies syö loput (nykyään ei enää edes tilaa itselleen). Tämä ruuan siirtely pyritään tekemään vaivihkaa, varsinkin ns paremmissa paikoissa. JOkus jos syönkin kaiken niin mies protestoi ; ).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat