Vierailija

lapsia niin tälläisen nalkuttavan ämmän mies heivaisi just ja heti!

No niin minä kun todellakin teen täällä ne kotityöt, ruuat, hoidan lapset ja käyn myös töissä siinä ohella niin menin sitte miehelle sanomaan et jos joku muukin vois täällä siivota. Mies ei kattonut päinkään vaan sanoi lapselle joka oli vieressä et sano vaan et joo joo ja hymyile ni sitte äitiä ottaa vielä enemmän päähän. JA SILLON MULLA KEITTI! Ei mua lasten tekemättä jättämiset ota päähän vaan se et äijä jumalauta makaa sohvalla ja tuijottaa telkkua tai sit hän vaan on asioilla olevinaan (lue kahvilla). Tai sitten hän on töissä kun hänhän täällä meillä on se joka tienaa ja maksaa kaiken. Mähän oon täällä niinku täysylläpidossa, perkele sentään.

Hän karjui naama vinossa takaisin et ei siitä ole montaa viikkoa kun hän täällä just imuroi jne jne eli taas on vika mussa. Olenhan se SAATANAN NALKUTTAVA ÄMMÄ!

VOI VITTU et mua ottaa toi ihminen päähän!

Kommentit (12)

vuosina mua on alkanut ottaa päähän toi vätysteleminen. Ei siinä kyllä mies on tosi työteliäs töissään ja muissakin tekemisissä kunhan ne eivät liity kotiin mitenkään.

Lapsistaan tietysti välittää ja huolehtii mut kaikki muu (siivous, ruuanlaitto jne jne) on täysin mun harteilla. Ja mies on tällä hetkellä vielä lasten kanssa kotona ja minä siis käyn töissä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja minä tollo vielä vuosien aikana uskoin ihan sumeesti että aina se vika tosiaan oli minussa, nalkuttavassa ämmässä! Erotessakin uskoin että vikaan mennyt liitto oli vain ja ainoastaan mun syytä. PERKELE! Mutta nyt, kun asioita on kuukausikaupalla päässään järjestellyt uudestaan, niin voi mikä valaistus onkaan ajatuksiin tullut! Semmonen saatanan diktaattorihan se oli koko ukko. Itserakas paskiainen! Tottakai vikani oli minussakin, mutta että kaikki aina johtui vain minusta, nalkuttavasta akasta. Saatanan laiskiainen, ois joskus tehny itekin jotain muutakin kun työnsä, kun ne lapset kerran maailmaan pökkikin. Minä ainakin halusin lapsia, ja heidän kanssaan olla ja aikaa käyttää ja myös hoitaa kodin siivoukset ja ruuat yms. Mutta oishan se joskus ollu kiva siivota niin et se isä hoitaa lapsia niin et saa siivota perusteellisesti, mut ei.............Joo ketuttaa aikalailla vieläkin koko kuvio kun alkaa tarkemmin miettiä!!!

Jos vaan voisin olla hermostumatta tohon ihmiseen niin taatusti olisin, mut esimerkkinä vaikka se et aina kun lähden kauppaan tai ylipäätään johonkin ei mies pätkääkään kato mitä lapset tekevät. Eilen kun tulin kaupasta lapset olivat repineet vappuhuiskan pitkin lattioita ja mies katteli vieressä sohvalla maaten snookeria. Kun ihmettelin sotkua mulle sanottiin et siinä näet et kantsiiko lapsille ostaa tollasta.

Tänään kotiin tultuani oli tietokonepöytä täynnä sellaista kultahilettä kun lapset olivat askarrelleet ja taas tyhmänä kysyin et mitä täällä oikein on tehty niin mies sanoo et hän on ainakin lukenut toiselle lapselle aku ankkaa ja toinen on kuulemma pelannut pleikkaa. Jäin siis ihmettelemään et mitä " mörköjä" täällä meillä asuu kun ei lähtiessäni kultahileitä ollut pöydällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat