Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sain juuri mennellä viikolla keskenmenon juuri kun 8. rv alkoi. Vrmistui ultrakäynnillä keskenmenoksi. Alkio ei ollut kokonsa puolesta viikkoja vastaava vaan puolet siitä.

Olin jo asennoitunut toisen lapsen tuloon täysin, joten pettymys oli suuri.

mielenrauhani säilyttämiseksi olen tässä miettinyt, että hyvä että meni näin ajoissa,ettei sitten vaikka kuukauden päästä. Ja on parempi,että meni kesken, ettei sitten tarvitse ultrassa itse päättää tehdäänkö abortti jos alkio on selkeästi sairas. Ja eihän siitä olisi missään tapauksessa eläjää tullut kun ei ollut normaalisti lähtenyt kehittymäänkään.

odottelen nyt sitten vaan uutta mahdollisuutta tehdä pikkukakkosta.

Kommentit (2)

Paljon voimia sulle... Kyllä se kirpaisee kovasti, kun ehtii iloita plussaamisesta, raskaudesta ja suunnittelee tulevaisuuttaa, jossa on vauva mukana ja sitten käy näin. Itselläni meni myös kesken (siitä nyt kuukausi aikaa). Nyt toivun jo tapahtuneesta ja uskallan toivoa sitä pientä nyyttiä sitten joku sopivampi päivä saapuvaksi. Onneksi pikkuinen esikoinen on pitämässä mukana elämän iloissa!! Koeta jaksaa, täällä ollaan jos tarvitset ymmärrystä...

minäkin keskenmenon kokeneena tiedän miltä sinusta tuntuu, vaikka meillä tämä keskenmeno sattui tässä vastikään ensimmäistä yritettäessä, joten vielä emme ole päässeet omasta kääröstä lainkaan nauttimaan.

jaksamista sinulle, kyllä se vielä onnistaa! ja iloista vappua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat