Vierailija

Äitini kauhistui, mutta minusta mukavan miehekäs nimi. Mitäs tykkäätte?

Kommentit (26)

Sinänsä ei paha nimi. Mulle ei tullu mieleen romanit. Ehkäpä siksi, kun oon tavannut muualla Kyösti nimisiä henkilöitä. Eikös Soivan Siilen (Oululainen lastenmusiikki yhtye) jäsen ole Kyösti?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta pari kuukautta sitten (?) luin lehdestä jonkun vauvan saaneen nimeksi Kyösti ja se rimmasi niin hyvin ääkkösiä sisältäneeseen sukunimeen, että minäkin ihastuin.

En kuitenkaan omalle lapselle rohkenisi antaa.

oli ja on vieläkin Kyösti. Ihan valtaväestöön kuuluu... Ja Soivan siilen toinen puolisko on nimeltään Kyösti. Minusta se on mukava nimi. Jos olis poika, voisin nimen antaakin...

asuinpaikasta.. Jollekkin tulee ekana mieleen valtiomieas, itselle kuitenkin miieleen ekana hömppä romanipoika, joka itseasiassa suvun " esikoispoika" .. Voi voi.. Tasan ei käy..

Monesti olen miettinyt, mitä hänen vanhempiensa päässä liikkui kun tuon nimen lapselleen laittoivat. Sisaruksillaan normaalit nimet, tyyliin Pekka ja Pirjo.

Kaksi tuntemistani Kyösteistä on noin kaksikymppisiä, vähän alle tai yli. Ilmeisesti joku suvun perinnenimi, mutta minusta se on aika kamala.

paikkakunnalla Romaneja? oikeesti ei tulisi mieleenkään antaa romani nimeä täällä rannikolla asuessa. Kaikki Kyöstit yms. ovat romaneja, eli eivät ole verrattavissa mainittuihin Jasmineihin , enpä sitten tiedä miten muualla...

ja onpa se oman poikani nimikin (ei kutsumanimi). Poika itse on nimestään niin ylpeä. Emme ole romaneja, eikä ole mieleeni tullut koskaan, että Kyösti olisi jotenkin huonompi, koska sitä romanit paljon käyttävät. Moni tuntuu hakemalla hakevan nykyisin erikoisnimiä muista kulttuurista (Jasminet, Milenat ja muut) joten ihmettelenpä kommentteja...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat