Vierailija

Olin siis anoppilassa lasten kanssa, mies oli työmatkalla. Oli lasten kanssa ulkona kun ampiainen pisti minua kaulaan. Kurkku turposi heti ihan hirmuisesti ja teki pahaa hengittää. Olen allerginen jo paarman puremille...

Kysyin anopilta kyypakkausta, mutta heillä ei kuulemma ollut. Pyysin anoppia viemään minut terveyskeskukseen (mulla kun ei ole korttia), mutta anoppi vaan nauroi ettei sitä ennenkään HYTTYSTEN puremiin lääkäriä ole tarvittu. Voi prrrkle. Menin anopilta salaa lääkekaapille ja siellä oli kuin olikin avaamaton kyypakkaus. SILLOIN alkoi keittää! Nappasin kyypaketista lääkkeen, soitin ystävälleni kaupunkiin (appivanhemmat asuvat ihan maalla) että tulee hakemaan minut ja lapset. Kaveri tuli viidessätoista minuutissa, vei minut terveyskeskukseen missä sain vielä lisäannoksen kortisonia ja sitten vei minut ja lapset kotiin. Ja sanokaa mitä sanotte, niin anoppi ei kyllä minua ja lapsia nää piiiiiitkään aikaan!!

Sivut

Kommentit (46)

Antaisin anopin kyllä kuulla asiasta ja lujaa. Enpä taitaisi mennä sinne kylään ihan heti, enkä muutenkaan olla ihastunut hänen seurastaan.

Ystäväni tuli mielellään hakemaan, mekin kuljetamme häntä tarpeen tullen.

Anoppi on välinpitämätön ja kylmä ihminen. Hän sairastaa kaikki maailman sairaudet ja vain NE ovat todellisia. Miniä nyt vaan vikisi kai turhasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisikin kyllä ollut anopille ihan oikein kun olisin soittanut ambulanssin. Siinä olisi ollut naapureille selittämistä...

Noh, mieheni soitti anopille myöhemmin ja kertoi miten vakavasta asiasta on kyse ja mitä olisi voinut tapahtua. Anoppi oli kuitannut asian, että minä olen niiiiin herkkä kaikelle. " kun eihän se kananmunaakaan MUKA pysty syömään" ... Oli siis antanut ymmärtää, että kaikki oli vaan mun korvien välissä.

ap

Ja ampiainen pisti kerran käsivarteen, koko käsi turposi ihan muodottomaksi ja keräsi nestettä. Silloin lääkäri sanoi, että kaulan alueelle on varottava saamasta pistosta. Kyypakkaus aina mukana ja vaikka ottaa pillerit, niin vielä lääkäriin kontrolliin.

Aivan älytöntä kyllä anopiltasi, kun hänelle sattuisi vastaavaa.

vaikkapa Lontooseen ja Moskovaan.

Niinkun säälittää tämä helsinkiläisten retostelu kaupunkilaisuudellaan.

Esim. Mannerheimintie on tasan moskovalaisten sivukatujen levyinen ja samaa luokkaa myös vilkkaudeltaan. Että jäitä hattuun vaan.

Oletko sä nyt jotenkin magee, kun sä asut jossain isossa metropolissa? Ja oot pikku suomalaisena nyt sitten niin kansainvälinen että ja kaikki muut suomalaiset on vaan niin juntteja. Eihän siellä muualla maailmassa juntteja olekaan, kaikki on niin fiinejä ja fiksuja, että. Tokihan sä sen tiedät, kun yhden vähän isomman kaupungin olet eläessäsi nähnyt.

Joo mä lähden kotoo eka yhdelle pikatielle ja sit rampilta toiselle ajelen anoppilaan keskelle peltoja ja matkaan menee n. 15 min joten ei kannata ap:n juttuu sen takia epäillä.

Ihan aiheeseen sanoisin et en kans hetkeen anopilaan moisen jälkeen menis, allergisilla reaktioilla ei sais leikkiä

vai eikö se nainen tosiaan tajua?!

Siis, entä jos lapsiani purisi ampiainen kaulaan niin lämmittäisikö se vaan makaroonilaatikkoa ja sanoisi, että kautta aikojen on ötökät purreet? Apua!

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat