Vierailija

Kommentit (14)

Tai siis ymmärrän kyllä, ja kai se tilastollisesti näin onkin. Mutta mun tuttavapiirissä on kuusi paria lapsettomia, ja vain yksi heistä yli kolmekymppisiä, ja heilläkin kuitenkin yritystä jo paljon nuoremmasta saakka. Niin että ei se ainakaan mun tuttavapiirissä ja meillä henk. koht. ole se syy. Me siis aloitettiin itsekin yritys jo 20-vuotiaina, ja siitä on jo kuusi vuotta.

En mä oikein keksi syitä. Mun äitini kyllä söi itse hormoneita 15 vuotta (siis ehkäisymielessä) ennen kuin sai minut, ja itse syyttää itseään ja näitä hormoneita siitä, että mulla on koko ikäni olleet hormonit sekaisin. Miehen äiti puolestaan tupakoi nuoresta saakka, ja miehellä on alhaiset siittiömäärät. Tiedä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tottahan toki poikkeuksia on (koten on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa), mutta SUURIN syy lapsettomuuteen on ikä. Sen jälkeen löytyy miljoona muuta syytä, toiset yleisempiä ja toiset taas harvinaisempia, ja joissakin tapauksissa syy ei edes koskaan selviä.

Luulisi sinun tietävän, ennen kuin ryntäät tänne kailottamaan, kuinka olet nuori ja lapsettomuudeta kärsivä, eli " ei ne kaikki ole vanhoja..."

Aloitettiin lapsettomuushoidot ollessani 23v. josta kaksi ihanaa lasta.

Nyt ollessani 36v. meille kävi " luomuvahinko" yli 10 vuotta ilman ehkäisyä ja sitten naps`. Nyt sitten odotellaan iltatähteä ;-)

Ei ymmärretä, että kun nainen täytää 30, niin hänen hedelmällisyytensä laskee kuin lehmän häntä. Ei ymmäretä että nainen on hedelmällisimmillään ja parhaassa lapsentekoiässä (fyysisesti) n. 20 (18-24) vuotiaana.

Tämähän se suuri tekijä on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat