Mulla hajoo pää täällä kotona. Kotona jo viidettä vuotta.

Vierailija

Ollaan sosiaalisesti aktiivisia, käydään kerhoissa ja pihapiirissä on seuraa, mutta en vaan jaksa. En jaksa tätä jatkuvaa marinaa ja kitinää. Lapset ei oo koskaan tyytyväisiä. Koko ajan jompi kumpi huutaa ja kierre on valmis, kun lapset tappelee ja huutaa niin ite oon niin rikki etten jaksa tehdä niitten kanssa mitään. Lapset 2v ja 4v. Asiaa ei auta yhtään se, että lähtisin töihin, sillä työpaikkani on eskari (mahdollisesti joku myy ryhmä kun töihin palaan). Tällä hetkellä tuntuu, että en jaksa lapsia missään enkä koskaan, en jaksa kuunnella niiden hälinää ja huutoa. Pelkään, että olen vielä enemmän rikki jos menen töihin kuuntelemaan lasten huutoa ja illalla kotona sama jatkuu. Kotona on kuitenkin rauhallisempaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Aamu on ollut aivan kauhea 2v ja 4v poikien kanssa. Tuli jos semmoinen olo että vien lapset vaikka heti tarhaan jos vaan paikka löytyy >:(

Melkein viisi vuotta minäkin olen kotona ollut ja nyt alkaa olla semmoinen olo että työ kutsuu tätä äitiä.

t. toinen sosiaalisesti aktiviinen äiti joka on kyllästynyt vinkumiseen ja kitinään ja tappeluihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat