Vierailija

Istun kotona yksin ja syön karkkia. Mies ja lapsi lähti peliin. Kaikki kaverit on jossain, ja eilen mulla oli mahataudin oireitakin, eli ei jaksa lähtee mihinkään.

Mut ei mua oikeestaan edes harmita. Ihan kiva olla rauhassa kotona, kun viikon päästä koittaa paluu työelämäänkin. Tuntuu vain aina juhlapäivinä, että on jotenkin epänormaali, kun ei tee niitä " pakollisia" juhlatouhuja vaan on lähinnä kotona...

Kommentit (4)

Vielä vähän puolikuntoinen ja väsy (toiset päikkärit jo menossa ja yleensä nukkuu yhdet). Haaveilen että päästäisi edes tuohon talonyhtiön grillille makkarat grillaamaan. Aikuiset otaa muutaman oluen ja muksulle simaa.

Olen huomannut että on työteliästä miettiä mitä tekisi perheellisenä juhlapyhinä. Pitäisi kehitellä jotain omia perinteitä. Mutta kun ei oikeen kaveri porukassa ole saman ikäisiä lapsia niin perinteet liittyy lähinnä perheisiimme ja sukuihimme.

Eiköhän ne kuviot tässä vuosien saatossa rupea muodostumaan!

Nauti vapaastasi ennen töiden alkua :)!

Mukavaa vappua *<:o)!!

Eipä mennä poika sai eilen illalla kevätflunssan. Hieman on lämpöä, menemme kyllä käymään yksillä synttäreillä ja käväisemme miehen isällä, mutta olemme siis kotona.

Ja koko ajan lähtövalmiina, kun synnytyskin voi alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me olemme menossa ystäväperheeseen kylään, mutta sellainen kahvittelureissu sekin on ja ajoissa kotiin, pienet lapset nukkumaan. Eipä sitä perheellinen paljon sen kummempia oikein pysty harrastelemaan.

Ja oikeestaan ihan kivaa. Huomenna on vielä ylimääränen vapaa, saa nukkua pidempään. Aurinko paistaa, voi käydä parvekkeella nauttimassa päivästä...

Meillä on yksi lapsista kovassa kuumeessa. Ollaan muiden kanssa koristeltu ilmapalloilla ja serpentiineillä, syödään herkkuja ja ollaan vaan.

Rentoa ja mukavaa vappua ap! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat