Vierailija

Asutaan avomiehen (vai pitäiskö sanoo pojan?) kanssa onnellisesti ainakin jonkun aikaa ja dokataan viikonloppusin, kakara äiskälle hoitoon.

Kommentit (6)

kolmikymppinen, ja kyllä minäkin joskus vien lapseni hoitoon ja lähden baarittelemaaan:; enkä koe yhtään huonoa omaatuntoa asiasta. Piste. Ei se ikä, vaan se kokemus..

Typerää vängätä aina että teinit teinit teinit. Kyllä ne isommatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näitten teiniäitien vanhemmilla on kyllä niin vanhemmuus kadoksissa, että ihan suututtaa. Mulle on tehty abortti 15-vuotiaana. Olin itse " valmis" synnyttämään lapsen ja alkamaan äidiksi, mutta onneksi vanhempani ilmoittivat tiukkaan sävyyn, että moinen ei oikeasti onnistu. Nyt 18 vuotta myöhemmin olen todella onnellinen 2-vuotiaan äiti ja ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni, että olivat tiukkoja silloin hulluina vuosina.

Kummisetäni oli esimerkillinen vanhempi ja veti mm. srk:n parisuhdeleirejä. Tyttärensä tuli raskaaksi riparilla. Ovat edelleen yhdessä, tyttö ja isospoika, n. 20 vuotta myöhemmin.

Muitakin tapauksia tiedän. Teiniäitiys ei todellakaan joka tapauksessa merkitse vastuuttomuutta. Eikä sitä, että teiniäidin oma lapsuudenkoti olisi huono.

Minä kyllä arvostan heitä, jotka kantavat vastuunsa raskaaksi tultuaan. Jos nuori tai vanhempikin ihminen haluaa joskus viikonloppuisin pitää hauskaa ja ryypiskellä ja vie lapsensa hyvään hoitopaikkaan, niin mitä sitten? Tietenkään joka viikonloppu ei saisi noin tapahtua.

Eihän tuo nyt kovin vastuulliselta kuulosta, mutta mielestäni ei ole kovin kypsää myöskään päivitellä ja mässäillä tällaisilla asioilla tällä keskustelupalstalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat