Vierailija

Pelottaa. Nivusessa on ollu jo muutaman viikon paineen tunnetta ja " polttelua" Välillä kutittaakin. Aamulla ei oireita, mutta illalla polttelee/sattuu jo reiteenkin... Pelottaa tosi kovasti.

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis etkö vieläkään ole saanut itseäs lääkäriin??? jos et siihen kykene, taidat nauttia valittamisesta ja peloissa rypemisestä... netin kauttahan kukaan ei voi sulle kertoa mikä sulla nivusessa on.

ps. jos asut jossain kaupungissa, on myös syöpäyhdistyksiä, joissa pääsee terkan tarkastukseen ihan helposti.

Pienen pieni irtonainen patti löytyi, äiti koitti sitä (olivat just käväisemässä) ja sanoi et sellaisia mulla on ollu lapsesta asti silloin tällöin. Ei ollut huolissaan. Ja rasituksesta tuo polttelu/kutitus/outo tunne vaan vahvistuu... apua?

ap

Älä nyt ainakaan lääkäriin mene, niillä on oikeaakin tekemistä (etkä kyllä tiistaina tuon vuoksi pääsisikään kuin yksityiselle). Yritä hyvä ihminen rauhoittua, sulla ei ole valitettavasti syöpää eikä muutakaan dramaattista, ihan vaan kuule joku nivusrasitusvamma jolla ei saa sympatiapisteitä keneltäkään.

Varmaan jokin revähdys. Älä vaan mene lääkäriin, odottele ainakin jonkin aikaa, jos oireet pahenee, sitten lääkriin. Siitenkään ei ole kyseessä syöpä. Rauhoitu!

siis sisasivuissa ylhaalta alaspain. Alkoi ihan yhtakkia muutama kuukausi sitten kun olin seisoskellut monta tuntia leipomassa. Pienia kipuja nivusessa kummallakin puolella, joskus sarkya hapyluussa, ja reisien sisasivuja pitkin menee kummallisia kylman ja kuuman tunteita (tulkitsen nama johonkin hermojuttuun viittaavaksi). Joskus kun niita tuntuu paljon, on reiden sisasivu ihan kadellakin koettaen jotenkin kylman ja puutuneen tuntuinen.

Minakin ensin panikoin ja paattelin etta minulla on mahassa joku syopa joka painaa hermoja:( Oireet sitten aikaa myoten vahenivat, suurimman osan aikaa ei ole mitaan mutta joskus taas tulee, ja varsinkin rasituksen jalkeen. Olen nyt tullut siihen tulokseen muutaman kuukauden jalkeen etta en tahan ehka kuolekkaan, joten en ole mennyt mokoman takia laakariin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat