Seuraa 

Eli meillä nyt sitten on näemmä siirrytty vallan pullottelemaan. Pari kysymystä olisi josko jollain olisi hyviä vinkkejä...

Mikä pullo teillä ollut paras? Ja millaisella tutilla? Siis ihan noin niinkuin vatsavaivojen kannalta...

Oletteko antaneet vauvalle disflatyl tai cuplaton tippoja? Ovatko auttaneet? Entäs Rela-tipat?

Esim yösyötöllä n. 100ml määrällä miten tauotatte imemistä? Kuinka kauan tuon määrän syömiseen menee? Nostatteko välillä pystyyn tai röyhtäytättekö? Itse en millään saa poikaa röyhtäisemään mutta pystyssä koitan pitää.

Onko hyviä vinkkejä pulauttelun vähentämiseen? Tuntuu että poika pulauttelee aika paljon varsinkin öisin.. Apua tähän tipoista tai erilaisista pulloista...?

Mainittakoon vielä että poika saa rintamaitoa ja korviketta, rinnasta kaiken mikä lypsämällä tulee ja loput korviketta.

Kiitokset jos joku kokeneempi jaksaa vastailla...:)

Br1t ja Poju

Kommentit (3)

Meille suositeltiin kovasti Nukin tutteja..kehuttiin että vähentää ilmavaivoja. Meillä ei neiti suostunut syömään niistä tuteista.

Tytsyn sai parhaiten röyhtäisemään siten, että laitoin tytön rullatun tyynyn päälle käsivarrelleni hivenen pystyasentoon. Sitten kävelin ja heiluttelin kevyesti. Röyhtäisy tuli tällä konstilla aina, koska vauva rentoutui niin hyvin, että röyhtäisy pääsi nousemaan.

Mä kokeilin rela-tippoja ja cuplatonia eikä kummastakaan ollut mielestäni meillä apua. Mutta toiset tuntuvat niistä avun löytyneen, joten kokeilemalla huomaat toimiiko teillä.

minä käytän aventin pulloja, olen ne kokenut hyviksi. Myös Ainun pulloja, nekin hyviä ihan peruspulloja. Aventin pulloille olen valinnut hitaan virtauksen tutin, tulee hitaasti maito ja ei mene ilmaa niin paljon

Rela-tippoja laitan maidon sekaan. Olen laittanut 3vk:n iästä lähtien. Vatsa toiminut hyvin alusta asti, en tiedä onko niitten ansiota vai toimisiko muutenkin. Mut käytän koska ei ainakaan haittaa.

Jos isompi pullo, meillä siis jo 200ml niin välillä röyhtäytän. Meillä kans röyhtäystä ei meinaa millää tulla ja varsinkin alkuaikoina sitä ei usein tullut, sitten vaan pulauteltiin useasti. Kai pulautuksien välttämiseen on pienet annokset vaikka useammin jos tarvis ja sitten se röyhtäytys ja rauhallisesti oleminen syönnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä syötin aina koko määrän 100 ml kerralla, koska meillä neiti ei enää jatkanut syömistään jos vei pullon kesken kaiken suusta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat