Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin sanoi avomieheni, syntymättömän lapseni isä aamulla riidan aikana. Nyt pyytelee anteeksi sanojaan. Olen itkenyt täälä silmät päästäni. Miten kukaan voi olla noin ilkeä??!!

Ihana mies mulla..

Sivut

Kommentit (21)

lapselta isää riistää. Onko mies muuten hyvä, ei juo, ei hakkaa? Onko muuten sen oloinen että vauva on tervetullut? Oliko vauva haluttu?

Ehkä hän on vain vähän järkyttynyt ja hämillään uudesta tilanteesta, tuskin tarkoitti mitä sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

lapselta isää riistää. Onko mies muuten hyvä, ei juo, ei hakkaa? Onko muuten sen oloinen että vauva on tervetullut? Oliko vauva haluttu?

Ehkä hän on vain vähän järkyttynyt ja hämillään uudesta tilanteesta, tuskin tarkoitti mitä sanoi.

Jos mies käskee häipyä eikä halua vauvaa nähdä, kertoo se aika paljon tyypin todellisista tunteista.

Niin ap, itse uhkasit muutaa pois..

Mies vastasi mielestani ihan yhta torkeasti, kuin sina sanoit ensin.

Jos teilla on ongelmia, koita KESKUSTELLA niista uhkailematta, sano suoraan missa mattaa, mutta ystavallisesti, mutta ole valmis itsekin ottamaan parannusehdotuksia loukkaantumatta.

Vierailija:

Lainaus:

Lainaus:

Vierailija - 30.04. 17:23 vastaa tähän viestiin (6/8)

Ja aina täältä löytyy joku sosiologiaa lukenut päähän paijaaja ihan jokaiselle kusipää-aijälle, on se merkillistä.

Vierailija:

Jos mies käskee häipyä eikä halua vauvaa nähdä, kertoo se aika paljon tyypin todellisista tunteista.

Niin ja suuremmissa määrin löytyy teitä **ttuuntuneita feministejä joiden ainoa neuvo asiaan kuin asiaan on " jätä se sika ansaitset parempaa"

Mullakin (ja 3-vuotiaalla poikaparallamme) on RIESANA kusipäinen avoukko, mutta ei ole enää kauaa... Itse olen katunut, että en äijästä aikaisemmin ole hankkiutunut eroon ja poika on jatkuvasti joutunut kuuntelemaan äijän aiheuttamia riitoja. Oltaisi pojan kanssa oltu paaljon tyytyväisempiä elämäämme kahdestaan, ilman paskaäijää.

Ainoa hyväksyttävä syy jättää mies on alkoholismi tai väkivalta. Vaikka muuten olisi millainen sika tahansa, niin kun ei juo eikä hakkaa niin hyvä on... vittu sentäs.

Vierailija:

Lainaus:

Ainoa hyväksyttävä syy jättää mies on alkoholismi tai väkivalta. Vaikka muuten olisi millainen sika tahansa, niin kun ei juo eikä hakkaa niin hyvä on... vittu sentäs.

Ja näiden naisten tyytymisestä todella vähään. Huono itsetunto?

Lainaus:

Vierailija - 30.04. 17:23 vastaa tähän viestiin (6/8)

Ja aina täältä löytyy joku sosiologiaa lukenut päähän paijaaja ihan jokaiselle kusipää-aijälle, on se merkillistä.

Vierailija:

Niin ja suuremmissa määrin löytyy teitä **ttuuntuneita feministejä joiden ainoa neuvo asiaan kuin asiaan on " jätä se sika ansaitset parempaa"

Jos mies vastaa samalla mitalla, on mies taysi kusipaa.

Taman viestiketjun luettua ei miehesta saa kusipaa kuvaa. Heilla olo aika kurjan kuuloinen riita, jossa kumpikin laukoi aika rumasti ... Ainiin, se olikin naisten yksinoikeus..

Vierailija:

Lainaus:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat