Vierailija

Aina ajattelin et 2-4 lasta olisi kiva. Nyt meillä on kaksi ja mies on ollut niin inhoittava ja olemme ollet eron partaalla. Kertakaikkiaan en enää voi ajaellakkaan lasta hänen kanssa. Ehdotin jopa että hän menisis vasectomiaan. Olen asiasta 100% varma että hänen kanssaan en enää lasta halua.

Kommentit (9)

mulla samanlaista kuin ap:llä, paitsi että on vain yksi lapsi, mutta en tuon lievästi sanottuna v:mäisen äijän kanssa enää toista tee. Harmi, ilman muuta muuten olisin tehnyt todella ihanalle pojallemme sisaruksen.

Äijä poti vielä vähän aikaa sitten uutta vauvakuumetta (vaikka kuitenkin suhtautuu poikaammekin kuin mihinkin rasitteeseen...), katsokaas , kun sen siskolla ja veljilläkin on useampi lapsi, niin täytyisihän sitten SEN TAKIA meilläkin olla... Hohhoijaa, harmittaa vietävästi, että olen tuhlannut elämääni moiseen äijään, joka on onnistunut pilaamaan myös lapsemme elämän.

Ehkä sen takia että meillä on 2 lasta ja hän on eritääin hyvä isä ja arki hänen kanssaan on helppoa. Tekee paljon kotitöitä eikä kysy sen perään kuinkan paljon rahaa käytän. Tunne puoli on sit vaan toinen juttu. Tosin nyt viime aikoina on yrittänyt olla kiltti mutta on asioita joita ei vain voi unohtaa, eikä menneeseen voi palata. Sen voin sanoa että ei ole pettänyt minua mutta kaiken muun pahan ja loukkaavan on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat