Vierailija

En jaksa enään hoitotyötä, on tosi raskasta ja huonosti palkattua.

Tykkään tehdä kaikkea käsillä. Ikää on 31v. joten ei pystyisi kovin montaa vuotta luuhaamaan koulunpenkillä...

Kommentit (23)

hitsaaja, putkimies, roska-autonkuljettaja...

Onko sinulla mitään mieluisia harrastuksia tms. jotka antaisivat viitteitä esimerkiksi jos tykkäät ruonlaitosta/leipomisesta, oletko taiteellinen, viherpeukalo, eläinrakas jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta jos käsillä tykkäät tehdä, hyvää palkkaa mielit ja suht lyhyttä koulutusta, niin raksalle sitten vaan. Raskasta sekin kyllä, mutta eri tavalla.

Millaiset mahdollisuudet sairaanhoitajilla on ulkomaan töihin? Ilmeisesti aika hyvät. Mutta voiko ulkomaille lähteä noin vain valmistumisen jälkeen vai pitääkö olla kuinka paljon työkokemusta? Millainen palkka on täällä Suomessa? Entä ulkomailla jos tiedät.

Ostaa aina paljon kukkuia, mutta saa ne kuolemaan, innokas sisustaja, harrastaa ratsastusta, Tykkää käydä kosmetologilla ja hierojalla, omaa mielestään värisilmää, muttei osaa piirtää. Onko näistä tiedoista jotain apua? ap

Jos keksisit jotakin, josta nautit, ja jossa olet ehkä jopa lahjakas, ja perusta yritys sen pohjalta. Mainitsit olevasi innokas sisustaja, värisilmääkin omaat, niin ehkä jotain sellaista sitten?

aika raskasta, saat kiertää autolla ympäri kyliä. Hommat pätkätöitä, vaaditaan omaa yritystäkin joissakin paikoissa, niin ei tarvi maksaa sulle sivukuluja, hoidat ne itse palkastasi. Suhdanneheilahtelussa oot automaattisesti työtön, nyt alkaa jäädä jo uusia asuntoja myymättä, on tulossa lama. Jaa-ah, en sittenkään suosittele.

Olen töissä akuuttihoitopisteessä yliopistollisessa sairaalassa. Palkka reilut 1800e kuussa. Teen kaksivuorotyötä, öitä en pysty tekemään. Haluaisin TOTAALISEN alan vaihdon, kokonaan pois hoitotyöstä, olen oikeasti saanut tarpeekseni, ei yhtään potilasta enään.

Karvatassut potilaana kiinnostaisi kyllä, mutta eläinlääkis on pitkä ja vaikea päästä. Keksikää mulle jotain johon voin hakea nopeasti, niin sanon itseni irti ensi viikolla :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat