Vierailija

...eli millainen olisi käypä vaihoehto tuuraamaan omaa terveydenhoitajaanne kun hän kirmailee kesälaitumilla? Käsittääkseni sijaiset eivät nauti järin suurta suosiota, varsinkaan äitiyshuollossa. Eli kun kesällä astun palvelukseen niin kuinka voin ottaa teidät paremmin huomioon?

Kommentit (9)

Ei löytänyt viikoilla 20+ sydänääniä.

Mutta minkäs tyttelit sille mahtoi, eivät löytäneet niin ei.

Onneksi älysivät olla maalailematta kauhukuvia, vaan selittivät (oli siis puuhissa kaksi kesäsijaista yhtä aikaa), että näin toimitaan, kun eivät saa sydänääniä näkyviin.

Onneksi itse tajusin, että olivat ihan pahveja (hyvä, että kone oli päällä), enkä hirveästi stressaantunut.

...meillä oli hyvinkin pätevä sijainen, kun oikea terkka sitten syksyllä aloitti, niin huh, ei tiedä mistään mitään...joka kysymykseen vastaa " aijaa, en oo tommosesta kuullutkaan, otan ensi kerraksi selvää"

oletko opiskelija, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nää on ne aiheet, jotka on suomen neuvolassa aivan retuperällä. Muuten ole ystävällinen ja pidä tuntosarvet ylhäällä, monesti ihmisten on tosi vaikea puhua ongelmistaan ventovieraille. Minua sykähdytti sijainen joka kysyi vauvan neuvolan aikana, miten MINÄ voin!!! Olin tuolloin todella väsynyt koliikkia (maitoallergiaa) potevan pojan kanssa ja purskahdin itkuun ihan pelkästä ilosta että jotakuta kiinnosti MINUN kuulumiseni.

eli kysy neuvoa kokeneemmalta tai henkilöltä, joka tietää esim. lääkäriltä. Kysy neuvoa ennemmin liian herkästi kuin että yrität olla " pätevä" . Vain kokemus tuo varmuutta ja ammattitaitoa. Älä omalla pätemiselläsi vaaranna mitään tai ketään. Neuvolassa tavataan! :)

eli valmis jo 10 v mutta tehnyt tyypillisiä pätkiä milloin missäkin... Kiitos vastauksista, pidän teitä kuin kukkaa kämmenellä!!! Laitan vastaukset korvan taakse. :) -" täti"

Toivottavasti tuut mun terkkarin sijaiseksi!

t. itsekin terkkari, joka ei ikipäivänä suostuisi neuvolaan töihin, kun kukaan ei ole niin herkkähipiäinen, kuin raskaana oleva nainen tai äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat