Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

rasittaa kun jos ei halua itse tehdä kaikkea yksin niin joutuu käskemään miestä. ja en haluasi komentaa aikuista ihmistä . siis näkeekö muiden miehet tekemättömät kotityöt? tuntuu että mulla on o kädet täynnä työtä niin mies lukee lehteä ja sitten päättää lähteä lenkille...aarggghhh...ja jos huomauttaa niin sitten olen se nalkuttaja, ilonpilaaja ja siivoushullu nipottaja...huoh. olen aivan rättiväsynyt..

Kommentit (9)

Mulla mies, joka hoitaa tiskit, imuroi tarpeen mukaan, pesee pyykkiä, viikkaa kuivat kaappiin, laittaa ruokaa, osaa tehdä ruokaostokset ilman mun kirjoittamaa listaa, pärjää lasten kanssa ilman mun ohjeistustani.

Väliilä ärsyttää kun ei osaa laittaa astioita oikeille paikoilleen tai ei osallistu siivoukseen samalla työmäärällä kuin minä. Toisaalta, leikkii lasten kanssa kun minä siivoan tai puuhailen omia.

Taas kerran huomaan, että kyllä saan olla onnellinen kotitöihin osallistuvasta miehestäni! - vaikka ei osaakaan hoitaa kaikkia asioita kuin nainen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sit kun nainen ei pyydä ja suuttuu kun toinen ei tee mitään, niin miestä harmittaa kun ei nainen voi suoraan pyytää jos jotain haluu. Eikä monetkaan miehet ite huomaa tehä kotona juur yhtään mitään, huomattu on :)

Mä en kyllä sellaista miestä katsois, joka makais sohvalla ja toljottais formulaa, kun mä kokkaan, siivoon ja hoidan muksuja. Ei ikinä!

Meillä on niinpäin että mies haluaa säännöllisesti siivota ja minä taas en. Siivoaa sen takia usein yksin ja minä laiskottelen ihan luvalla:-)

Neljan hengen taloudessa sitä tekemistä piisaa. Ja en ole kotiäiti. Eiköhän tähän touhuun kohta muutos tule, luultavimmin eri osoite.

Uusimmat

Suosituimmat