Seuraa 

Mistä saa sellasia pantoja tuubikorva-lapsille uimahallissa oloa varten, ettei mene vesi korvaan? ilmeisesti panta on kumia, kun näyttääniin hyvin päässä pysyvän. Omalla pojalla on sellaset korvatulpat lääkäri " tehnyt" silloin tuubeja laitettaessa, mutta ei hän halua niitä käyttää, nyppii pois itse.. panta vois olla parempi. Pääsis poika vesileikkeihin kunnolla ettei tarvii koko ajan varoo

Kommentit (4)

MItä tulee niiden tarpeellisuuteen, niin siitä on korvalääkärien keskuudessa koulukuntariita. Yksi arvostettu spesialisti käskee vesisuojata putkitetun korvan, toinen sanoo, ettei se ole tarpeen.

Itselläni on viides putki menossa omassa korvassa. Ja vaikka jotkut lääkärit ovat muuta vakuutelleet, niin minun korvani tulehtuu antibioottia vaativaan kuntoon jos sinne joutuu muuta vettä kuin steriiliä keittosuolaliuosta. En tiedä minne se vesi menee ja miten se sinne pääsee, mutta sama juttu on käynyt jo neljä kertaa, vaikka olen yrittänyt korvat silikonitulpilla suojata. Mutta kun ne vähän vanhenevat ja kovettuvat, niin uidessa ja suihkussa on sitten vettä päässyt korvaan.

Ja tiedän, että se ei ole kaikilla näin, mutta se ei varmaan selviä kuin kokeilemalla.

onko tuo panta ollenkaan tarpeen? Meille sanottiin,että jos lapsi ei koko ajan sukeltele, niin ei tarvi pitää edes korvatulppia, tämän siis kaksi erikoislääkäriä sanonut. Kokeile itse, kuinka huonosti vesi menee pienestä reiästä läpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuon pannan alle on joka tapauksessa tarkoitus laittaa samassa paketissa myytävät korvatulpat (tai en tiedä, miten panta pitää vettä ilman). Panta + tulpat -settiä saa apteekista.

Mä olen nähnyt pantoja myynnissä esim. lääkärikeskuksessa, jossa meitin korvalääkäri ottaa vastaan. Myös isoissa apteekeissa saattaa olla, tai he voivat ehkä myös tilata! Meillä panta on ollut käytössä lähinnä uimahalli/kylpyläreissuilla, poika 2v. on hyvin antanut pitää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat