Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

siis ollenkaan hoitaa? Vaippaa vaihtaa? kokonaan itse ettei isä vaan hoida? kokonaan omassa perheessä eikä ikinä mummolaan yöksi? kolmea vuotta kotona? kouluikään kotona? kotikoulua? aina kotona? päästääkö lapsi muuttamaan pois kun se aikuistuu?

Oletko ihan viisas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lasten hankkimisen halu on ihan biologinen. Kaikki ei silti jaksa eikä se ole lasten määrästä kiinni. Minusta jaksamattoman on nimen omaan parempi hankkia monta lasta, ja olla heitä kohtaan mahdollisimman kusipäinen (vaatii paljon, ei leiki eikä paljon seurustele). Silloin lapset liittoutuvat yhteen ja löytävät keskinäiset voimavaransa. He auttavat ja tukevat toinen toisiaan eivätkä odota siltä vanhemmalta kaikkien tarpeittensa täyttämistä. Uskon että sellaisessa perheessä kasvaa vahvimmat ihmiset.

kuitenkin ämmät saa jokapäivä apua isovanhemmilta ja aina tossa pihassa pitää olla niitä jeesaamassa milloin missäkin! Itse en saa mitään apua keneltäkään enkä helvettikehtaisi naapureilta sitä pyytää, (enkä ihan varmasti saiskaan kun mulla on VAAN 2 lasta). Mutta hoidanpahan itse ne myös, niih! Tulipa sanottua!

lapsi on helppo mutta mun hermoni on aika hepposet. Olen kiitollinen et tiedostan tilanteeni ja kehtaan sen myöntääkkin, mies on onneksi todella pitkäpinnainen.

Uusimmat

Suosituimmat