Seuraa 

heipsan kaikki.

olen vasta hoitoja aloittamassa ja nyt menossa ensimmäinen clomi+terokierto. Aiemmin ollut pelkät terot käytössä. Clomeja olen popsinut kp 3-7 2 tab.päivässä. Clomit aiheuttivat aivan mielettömän väsymyksen kp 3-7 päivinä. Onko muilla tätä oiretta ollut? Hieman on myöskin ollut huonoa oloa sekä munasarjojen kohdalla pistelyä, särkyä ja turvotusta mahassa. Iltapäivällä ei meinaa saada housuja enään kiinni jos kerran aukaisee... Normaaliako?

ensimmäinen clomiseuranta ultra olisi kp 12 eli ensiviikolla. mietinkin nyt että mitä jos mitään ei ole kehittynytkään? Onko monilla näin käynyt? Montako rakkulaa teillä on kehittynyt ja millaisella annostuksella?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (5)

Itselläni huomenna kp 12 ultraus. Kipasen sen jälkeen täälä kertomassa kuulumisia. Kyllä tuo jännittää aivan mahdottomasti. Oireita olisi vaikka muille jakaa. Tietty kuvittelen että sielä olisi paljonkin tapahtunut jotain.

Toiset odottaa innolla plussaa niin meikä iloitsee tästä pienestäkin mahdollisesta onnistumisesta. ;)

Meillä lapsettomuutta takana 5 vuotta noin. Nyt vasta vuoden alussa ensimmäisen kerran mentiin lääkäriin ja laitettiin homma pyöriin. Miehen simpat ok. Vika on minun ovuloimattomuudessa. Kertaakaan en ole saanut yhtäviivaa kummempaa näkymään testeihin (raskaus/ovistestit). :( masentavaa.

Missäs päin hoidoissa käytte, jos saa tiedustella?

mä olen kans menossa ens viikolla clomiseuranta ultraan...

Ja jännittää ihan sikana...

Me ollaan kärsitty lapsettomuudesta nyt tänä vuonna kolme vuotta. Ja meil on yks clomeilla aikaan saatu raskaus joka päätty keskenmenoon rv21+6 viime lokakuussa.. Nyt siis yritetään uusiks... Maaliskuussa söin clomeja yhen clomin päiväannoksella kp3-7 ja oireita ei oikein ollu muuta ku karmee päänsärky. Inseminaatio tehtiin mut ilmeisesti ei ollu munasolu tarpeeks kasvanu ku tulosta ei tullut. Tuolloin tuossa kierrossa kun ultrattiin niin kp 11 mun vasemmasta munasarjasta löyty yks ainut follikkeli koko 11mm eli hiukkasen liian pieni..

Nyt söin siis suuremmalla annoksella jotta saatais suurempi follikkeli aikaan. Tälläkertaa popsin kolme clomia päivässä kp 3-7 ja oireitakin oli hiukkasen enemmän. Ihon kuumotus ja hikoilu-palelu, päänsärky ja turvotus. Nyt tuon clomikuurin syönnin jälkeen nuista on jääny päälle se ihon kuumotus (aina kuuma iho vaikka palelis kuinka) ja sitten tuo ajottainen " mummohikoilu" :) Ultra on mulla torstaina 4.5 ja sillon on kp13.... Jännityksellä odotan et tulosta olis tullu... Tää on meidän vika hoito ennen polin kesätaukoa ja sitten syksyllä ilmeisesti siirrytään järeimpiin hoitoihin...

peukkuja sun ultraan ihan kamalasti ja ois kiva jos tulisit vaik tähä kertoon et mitä siel näky :)

T: Trust

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei,

Minulla oli aluksi yksi tabletti päivässä kp3-7 (kahdessa kierrossa) ja väsymys oli aivan kamalaa koko loppukierron ajan molemmilla kerroilla! Sitten neljä seuraavaa kiertoa otin vain puolikkaan tabletin kp3-7, eikä väsymystä ollut. Turvotusta oli aina siinä ovulaation aikaan, mutta niin on kyllä luomunakin ollut pientä turvotusta.

Mulla jopa puolikkaalla clomilla tuloksena oli kaksi follikkelia ainakin näissä kahdessa viimeisessä kierrossa, joihin inseminaatio tehtiin (tuloksettomia), ja silloin siinä aivan ekassakin clomikierrossa oli kaksi follia. Muissa kierroissa ei ultrattukaan...

Eilen sitten kävin ultrassa. Vasemmalla oli hyvän kokoinen rakkula ja oikealla hieman pienempi. En tosin huomannut kysyä kokoja...

Sain mukaani Pregnyl-irrotuspiikin jonka jo pistin eilen illalla... Nyt sitten vaan odotellaan.

Käyppäs sinäkin kertoilemassa täälä mitä sinulle kuuluu ultran jälkeen jos viitsit. Olisi mukava kuulla enemmän.

:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat