Seuraa 

Phil & Teds-keskustelussa olikin jo paljon eri nettifirmoja, mistä tilata kampetta, mutta toivoisin, että voitas kerätä yhtenäinen lista, jossa olis tarkka nettiosoite (varsinkin ulkomaisille firmoille) ja ainakin maininta

- toimitusajasta

- toimitushinnoista

- palvelusta yleensä...

En ole vielä tilannut haluamiani rattaita, sillä ei-niin-hyvänä-enganninkielenkäyttäjänä- ja-koskaan-netistä-mitään-tilanneena haluan tutkia asiat tarkkaan ennen päätöstä. Itse olen käyttänyt jo lukemattomia tunteja tutustuessani kaikenlaisiin sivustoihin ja yrittänyt etsiä toimitusta hintoineen Suomeen, mutta kaikilta sivustoilta sitäkään ei löydy. Tällä listalla voitas yhdessä auttaa muitakin asian kanssa pähkäilijöitä! KUN tilaan omani, laitan myös kommentit luotettavuudesta...

Kommentit (4)

Alunperinkin kyselin lähinnä tilanneiden omia kommentteja ja tuntemuksia, miten kaupat onnistuivat ja niitä OSOTTEITA, mistä vois käydä etsimässä / tutkimassa tilannetta...

Joten kiitos sinulle nazuli, että annoit yhden osoitteen lisää. =)

Pramworldista, toimitus oli nopea, alle viikossa kotiovelle (jos tuotetta ei olis ollu varastossa niin pitää varautua 4vkon toimitusaikaan).

Asiakaspalvelu pelaa, tunnissa vastasivat aina maileihin..

Eli tyytyväinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli tarkka osoite on www.pramworld.co.uk. Tilasin itse phil&teds-rattaat ja turvakaukalon isofix-jalustalla, näissä tuli kyllä hintaeroa suomeen useampi sata euroa. Ja tosiaan englanninkielinen kauppa eli enkulla pärjää. Mitä olen ko.kaupasta toisella palstalla kuullut niin todella hyvin lähettävät uusia osia rikkoutuneiden/kadonneiden tilalle eli senkin puolesta luotettava kauppa.

Toimitusajat vaihtelevat tuotteittain ja eri merkeillä sekä eri kaupoissa. Toise, ainkain PingPong-online on keskustelujen mukaan tyrinyt lähes kaikki toimitukset. Kaikki eivät yleensäkään toimita Suomeen.

Takuuasiat joudut hoitamaan myyjän kanssa ja silloin kielitaito olisi hyväksi. Saksasta tilatesssa myös saksankieli.

Tarvikkeissa hintaetua ei juurikaan ole ainoastaa vaunuissa ja silloinin merkkivalikoima on rajattu. Lisäksi kaikki mallit eivät ole samalla varustetasolla kuin Suomessa.

Nämä huomioiden valitsemaan vain kauppaa tai sitten suomalaisiin kauppoihin ostoksille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat