Vierailija

3,5kk ikäinen ja ihan maidolla on menty, nyt sille oli sitten syötetty perunaa, parsaa, ruusunmarjaa ja maissivelliä! ilman mun lupaa, yhden päivän aikana ja paljon! jumalauta.

Kommentit (10)

ja kysyn tarkkaan nuorilta mitä milloinkin annetaan. Kunnioitan nuorten periaatteita ja se on lapsellekin turvallista, varsinkin kun on vauva kyseessä ja noin suurinpiirtein osaan antaa lapselle, mitä hän tarvitsee. (itselläni on kolme lasta, kokemusta on vähän)

Minulla on yksi lapsenlapsi nyt 1.5 vuotias ja näen aika harvoin ja siitäkin syystä kysyn tarkkaan, missä nyt mennään. Haluan luoda lapselle turvallisen olotilan ja sitten kun lapsi kasvaa, voimme vähän soveltaa (tyttöjen juttuja jne.), mutta ei sittenkään ihan miten sattuu vaan otan huomioon lapsen vanhempien toiveen ja eihän siitä mitään tule, jos mummolassa tehdään ihan mitä sattuu.

Ja tätä tapahtuu niin ettei äiti näe, ja huomaa. Jokainen kerta kun tiedän sen tapahtuneen, sanon siitä. Mies pitää tätä turhana nipotuksena. Sanoo että kestäähän hänkin jokapäiväisen karkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja uskoin etteivät toiste tee samaa virhettä! on se helvettiä. en tietäis tästäkään mitään mutta kun veli sattui olemaan siellä pihahommissa tänään ja tuli sitten käymään meillä äsken. eivät siis suoraan edes kertoneet mulle. ihmettelin vaan kun vauvan maha on kipeä..

Kysymys ap. ääliölle Miksi ihmeessä veit lapsen hoitoon jos jo etukäteen tiedät ettei suju toivomallasi tavalla ???

Et voi syyttää kuin itseäsi tuo tyhmyys näemmä menee geeniperintönä teidän suvussa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat