Vierailija

Testataan. Ei tarvitse kertoa mitään itsestäsi, kunhan pyydät että kerron jotain. Itse testaan vielä tätä asiaa, joten toivon myös palautetta. Jos menee pieleen, en jatka.

Sivut

Kommentit (87)

Musta tuo on täysin mahdotonta, että ystävä on kateellinen. Hänellä on kaikki hyvin, uskomattomia onnenpotkuja sattunut lähiaikoina paljonkin, ja olen iloinnut hänen puolestaan. Minulla menee vaikkapa taloudellisesti ja ihmissuhteissa paljon huonommin kuin hänellä, jos mitata pitää. Keskustelu on mahdotonta, koska hän ei yksinkertaisesti vastaa viesteihin eikä puheluihin. No, ehkä ei enää vain halua olla tekemisissä, ja se on riittävä selitys. Kaikella aikansa.

Tämä siis ei mennyt tosiaan nappiin, mutta tavallaan kysyinkin enemmän muusta ihmisestä kuin itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Näen teille neljä lasta. Kolme poikaa ja yksi tyttö. Kaksi vanhinta on poikia joiden ikä lähellä toisiaan. Taloasiasta en osaa sanoa.

Kommentoikaa!

Taloudelllinen tilanteenne on vakaa, pärjäätte, mutta ylimääräistä ei juuri jää.

Tulevaisuudessa joudutte paiskimaan kovasti töitä. Muuta en näe.

Vierailija:

Lainaus:

38 vastaa: minulla on tyttö ja

en voi saada biologisia lapsia, joten siinä mielessä ei mennyt aivan nappiin

Puhuin vain tulevaisuudesta, en siitä onko sinulla ennestään lapsia. En myöskään sanonut että sinä synnytät ne seuraavat lapset. ;) Mutta aina on mahdollista että olen väärässä...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat