Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Veera, Marita, Saija ja Sini riisuutuivat – ”En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi inhota kehoani”
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa tiedättekö, kenen kanssa miehenne harrasti seksiä viimeksi, ennen kuin tapasitte?? tiedättekö, kenen kanssa miehenne harrasti seksiä viimeksi, ennen kuin tapasitte?? Vierailija klo 20:40 | 30.4.2006 mun mies kysyi multa asiaa, enkä enää muista sen miehen nimeä kenen kanssa olin ennen kuin tapasin kultani. tietääkö teidän miehenne?entä itse? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (18) 1/18 | klo 22:43 | 30.4.2006 olin myös ensimmäinen miehelleni. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 22:49 | 30.4.2006 Molemmat tiedämme sillä molemmat elimme omissa suhteissamme kun tapasimme. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/18 | klo 22:37 | 30.4.2006 mies tietää kenen kanssa minä olin ennen häntä, ja niitä miestäni ennen olleitakin on ainoastaan se yksi Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 20:41 | 30.4.2006 Siis ketään niin vakavaa, että oltais sänkyyn menty. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 23:16 | 30.4.2006 Kummallakin on pitkä elämä takana ennen yhteistä elämää.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 10:11 | 1.5.2006 Minun onneni, ettei heillä synkannut sen paremmin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 23:17 | 30.4.2006 Oli meinaan neitsyt. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 10:16 | 1.5.2006 En tiedä. Tuon neljän lapsen yksinhuoltajan tiedän, koska olimme silloisen miesystäväni kanssa samoissa bileissä, josta nykyinen mieheni naisen bongasi. Mutta silloinhan olin jo tavannut miehen(i). Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 22:48 | 30.4.2006 Josta siis on ollut kyllä myös puhetta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/18 | klo 23:37 | 30.4.2006 ei kyllä varsinaisesti oo puhetta ollut, mutta epäilen sen olevan sama nainen, jonka kanssa pyöri/seurusteli ennen mua... Mies ei varmaankaan tiä, kenen kans oon ollu viimeseks ennen sitä. Ei oo koskaan kysyny enkä oo koskaan kertonu! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/18 | klo 22:43 | 30.4.2006 olin myös ensimmäinen miehelleni. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 22:49 | 30.4.2006 Molemmat tiedämme sillä molemmat elimme omissa suhteissamme kun tapasimme. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 22:37 | 30.4.2006 mies tietää kenen kanssa minä olin ennen häntä, ja niitä miestäni ennen olleitakin on ainoastaan se yksi Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 20:41 | 30.4.2006 Siis ketään niin vakavaa, että oltais sänkyyn menty. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 23:16 | 30.4.2006 Kummallakin on pitkä elämä takana ennen yhteistä elämää.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 10:11 | 1.5.2006 Minun onneni, ettei heillä synkannut sen paremmin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 10:16 | 1.5.2006 En tiedä. Tuon neljän lapsen yksinhuoltajan tiedän, koska olimme silloisen miesystäväni kanssa samoissa bileissä, josta nykyinen mieheni naisen bongasi. Mutta silloinhan olin jo tavannut miehen(i). Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 22:48 | 30.4.2006 Josta siis on ollut kyllä myös puhetta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/18 | klo 23:37 | 30.4.2006 ei kyllä varsinaisesti oo puhetta ollut, mutta epäilen sen olevan sama nainen, jonka kanssa pyöri/seurusteli ennen mua... Mies ei varmaankaan tiä, kenen kans oon ollu viimeseks ennen sitä. Ei oo koskaan kysyny enkä oo koskaan kertonu! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
olin myös ensimmäinen miehelleni.
Molemmat tiedämme sillä molemmat elimme omissa suhteissamme kun tapasimme.
mies tietää kenen kanssa minä olin ennen häntä, ja niitä miestäni ennen olleitakin on ainoastaan se yksi
Siis ketään niin vakavaa, että oltais sänkyyn menty.
Kummallakin on pitkä elämä takana ennen yhteistä elämää....
Minun onneni, ettei heillä synkannut sen paremmin.
Oli meinaan neitsyt.
En tiedä. Tuon neljän lapsen yksinhuoltajan tiedän, koska olimme silloisen miesystäväni kanssa samoissa bileissä, josta nykyinen mieheni naisen bongasi. Mutta silloinhan olin jo tavannut miehen(i).
Josta siis on ollut kyllä myös puhetta.
ei kyllä varsinaisesti oo puhetta ollut, mutta epäilen sen olevan sama nainen, jonka kanssa pyöri/seurusteli ennen mua...
Mies ei varmaankaan tiä, kenen kans oon ollu viimeseks ennen sitä. Ei oo koskaan kysyny enkä oo koskaan kertonu!