Vierailija

Jos isillä on pää kipeä niin kyllä pitää päästä äkkiä nukkumaan ja lastenkin on oltava hiljaa. Kun äiti on pökertymäisillään migreeninsä kanssa, ei voi mitään. Kyllähän äiti aina pärjää ja jaksaa vaikka olisi mikä!!

Kommentit (13)

ja paha flunssakaan kuumeineen ei tunnu äidillä missään, isi sen sijaan on vuodepotilas jota pitä passata siinä missä hoitaa lapsetkin ja koti. Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä kun isännällä päätä särkee (itseaiheutetusti tai ei) niin se nappaa buranan huuleen ja lähtee hommiin. ja niin kyllä minäkin, ei tässä ison perheen kanssa jouda oikein joka kolotuksen takia pysähtymään.

jos mulla on kuumetauti niin pistän patjan olkkarin lattialle, makaan siinä kuin lahna ja jakelen isännälle ja lapsille käskyjä ja komentoja. kun isännällä on kuumetauti niin se suihkaisee lääkärin kautta töistä kotiin ja painelee remonttihommiin. sen mielestä sairaslomat on sitä varten, että silloin tehdään kaikki rästiin jääneet työt. ;)

tuo menee yleensä niin että koska se päänsärky on alkanut jo siinä vaiheessa kun mies vielä on töissä olen ehtinyt jo ottaa särkylääkkeen ettei kipu pahenisi. Jos särky joskus on silloin kun mies kotona ilmoitan että nyt menen sänkyyn eikä saa häiritä kun päätä särkee. Ei mies siihen voi mitään mukista koska lapset kyllä antavat olla suht rauhassa ja pyytävät iskältä mitä tarvitsevat.

Totta on kyllä se että kun mies on kipeä niin silloin se myös on "todella kipeä" eikä pysty mihinkään vaikka talo kaatuisi!!!

Meillä krapula päänsäryssä iskä lepää aikansa mutta sen jälkeen pitää nousta sängystä koska on itse olonsa aiheuttanut.

Isi on oikeasti isä, kirjoitin kuitenkin isi. Meidän pienet lapset eivät osaa d-kirjainta (sivistymättömiä moukkia kun ovat), niin rohkenin käyttää t-kirjainta. En itsekään puhuessani käytä kirjakieltä, epäilen jopa etten ole etes ainoa.

Ja sehän tästä nyt vielä puuttuiskin, että joku muu olisi valinnut puolisoni! Voe herranen aika.... ap

Lainaus:

Se on äidin!

Itse olet puolisosi valinnut.

Jos teillä oikeasti on migreeni niin minkä ihmeen takia ette vain makaa siellä sängyssä ja anna miehen hoitaa lapset ja koti? (tämä tietysti edellyttää, että mies on kotona) Kyllä mieskin tekee hommat, jos on pakko!

Työpaikallani on nainen, joka tulee sairaana töihin. On muuten ihan hel**tin rasittavaa! Ensinnäkin jo ihan siksi, että voi tartuttaa muutkin.. Toiseksi siksi, että ei kuitenkaan ole täysin työkykyinen ja tekee töitä puolella teholla; olisi järkevämpää että lepäisi kunnolla pari päivää ja paranisi eikä kituuttelisi viikkoakin puolitehoisena. Ja kolmanneksi: on tosi rasittavaa kuunnella sitä kuinka on kipeä ja koskee sinne ja sinne ja ai ai kun sattuu.. eikä ota kuuleviin korviinkaan kun patistellaan lääkärille.

Lainaus:

kun isännällä on kuumetauti niin se suihkaisee lääkärin kautta töistä kotiin ja painelee remonttihommiin. sen mielestä sairaslomat on sitä varten, että silloin tehdään kaikki rästiin jääneet työt. ;)

Rupesi hymyilyttämään tuo, aika puurtaja taitaa olla miehesi. Toisaalta sydän ei ehkä tykkää mitenkään hyvää jos flunssan aikana rasitetaan kauheasti, itse ehkä yrittäisin toppuutella ukkoa (en tosin tiedä kuinka hyvin tuloksin...) :)

migreenissä aivojen sähkötasapino on aivan sekaisin, muisutuuaa fysiologisesti enemmän epilepsiakohtausta kuin jotain niska-hartia-jännityspäänsärkyä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat