Vierailija

kaveri vaan sanoi että jos kieli on valkoinen niin on juonut liian vähän...

Olen tässä ollut 5 päivää kovassa kuumeessa ja en ole saanut oikeen mitään syötyä, juoda olen koittanut... perjantaina olin lääkärissä ja siellä katottiin kurkkuun ja kotona ite huomasin että kieli aivan valkoinen...

No nyt huimannnut ja välillä tulee sellanen kylmä hiki ja kaikki maistuu oudolle (jopa vesi) ja kieli tuntuu ihan hassulta.

Mietin vaan että miten nopeesti aikunen ihminen kuivuu?

Kommentit (4)

ihmetyttää vaan tuo että miten se lääkäri ei mitään sanonut?

Mutta se selittäis tuon huimaamisen ja sen että kaikki maistuu oudolle.

AP

Mulla 7v poika joka on norm vähän pyöreähkö kuivui kun oli 2vrk ripulissa ja oksennustaudissa. Silmät näytti suuremmilta ja ikenet pienentyi ja hampaat näytti siksi suuremmilta.

Soitin lääkäriin ja kerroin huolestani. Käskivät vain juottaa mutta kun ei kertakaikkiaan tippakaan pysynyt sisällä vein sen suoraan sairaalaan ja sielä katsoivat hemoglobiinin ja kun se oli reilusti koholla (muistaakseni 156 oli) niin laittoivat tipan.

Sairaanhoitajakaan ei oikein uskonut eka kun sanoin että poika on kuivunut. Sanoi että onhan tuo vielä pyöreä kasvoilta ainakin!

Ja poika ei siis ole mikään ylilihava, vaan vähän pyöreämpi muttei siis lihava varsinaisesti! Ja näytti niinkuin laihemmat lapset on syöpää sairastavana!

Mutta juo nyt reilusti nestettä muutamana päivänä ja syö mielummin keittoa niin saat siitäkin sitä nestepitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat