Vierailija

ja kirjoittelee av:lle montako on juonut, mitä juo ym. Siis huh! Menkää ihmiset baariin juomaan, siellä on seuraakin!!

Kommentit (12)

Lapset on nukkumassa. Ja molemmat nauttii AAH niin ihanasta hiljaisuudesta ja rauhasta olla vaan. Koko päivä menty lasten kanssa liikenteessä niin, että jalkoja ihan särkee. :) Täytyykin ottaa hieman " puudutusainehuikkaa" tuosta. Kippis!

Mitä mä nt ehdoin tahdoin sinne haluaisin mennä?? Ei kiitos, tapaan ihmisiä ihan muuallakin... ja vioin juoda ne muutamat kyllä kotonakin joko yksin, mieheni kanssa tai seurueessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Yleensä niillä jotkja juovat yksin kotona on jonkinlainen ongelma. Juomista vain alkoholin itsensä takia, perusteluna esim. ' rentouttava' vaikutus.

Alkoholi on viisaiden ihmisten seurustelujuoma.

MÄ VIHAAN TUNKKAISIA BAAREJA MUTTA PITÄISKÖ SEN TAKIA OLLA RAIVORAITIS????

Vierailija:

Lainaus:

Yleensä niillä jotkja juovat yksin kotona on jonkinlainen ongelma. Juomista vain alkoholin itsensä takia, perusteluna esim. ' rentouttava' vaikutus.

Missä niin on määritelty?

Itse tissuttelen miehen kanssa kotona, mikäs sen mukavampaa.

Ei tarvitse viedä lapsia yöksi hoitoon ja saamme viettää mukavan illan kahdestaan. Kannattaisi ap:n opetella sama, ei tarvitse lähteä erikseen baariin hoitamaan sitä parisuhdetta ;)

Vierailija:

Lainaus:

ja kirjoittelee av:lle montako on juonut, mitä juo ym. Siis huh! Menkää ihmiset baariin juomaan, siellä on seuraakin!!

ja on mulla täällä mies seurana.

Täällä meseilen ulkomailla asuvan ex-poikakaverin kanssa, ja luen av:ta, mikä on paras huumoripalsta kuunaan. Baarissa sitä vasta tylsää on!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat