Vierailija

Itse ostan tarjouksesta kaikki vaatteet ja tarvikkeet (lähinnä lasten), käytämme hetken ja myymme ja saamme omamme takaisin (joskus jopa enemmän)! Mites muilla?

Sivut

Kommentit (18)

Esim. suosimani esprit- ja fix-merkkiset nousee usein takuulla ihan sopiviin hintoihin ja itse en ole siihen syypää lainkaan. Sillä mulla on yleensä lähtöhinta max. 2 euroa.

Myöskin yksi tarjouksia " jahtaava" , mutta valikoiden.

En ole itse koskaan tehnyt moista binsestä ja se onkin vääränlaista bisnestä mielestäni. Mutta en ottanut itseeni, itsehän en niin tee. olen kertonut oman tapani ja toimintamallini siinä ei ole mitään pahaa eikä väärää. Hinta nousee ja minä en sille voi muuta kun ihmetellä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaupoista. Monta kertaa itsekin olen ostanut tarjouksesta, lapsi pitänyt vaatetta ja sitten olen myynyt isommalla hinnalla kuin millä itse ostin. :) Ja joskus huudan huutonetistäkin ihan hyviä vaatteita paketillisen (usein siellä paketissa on joku yksi jonka vaan haluan), pistän liian pienet, liian isot tai muuten mielestäni rumat uusiksi yksittäin myyntiin ja saan enemmän kuin mitä se paketti maksoi. Kauppa se on joka kannattaa.

Itsekin varmaan tiedät, että huutonetissä on joukko näitä, jotka ostavat ties mistä isot läjät uusia vaatteita halvalla ja myyvät sitten huutonetissä kalliimmalla laput vielä vaatteissa kiinni. Esim. Reimatecin HobbyHallin tarjouspuku (á 59 e, toppahaalari) oli tällainen tuote. Kuinka moni olisi halunnutkaan kyseisen puvun HH:sta eikä trokarilta. En tahdo omalta osaltani kannustaa tällaista bisnestä.

En siis tee mitään bisnestä, en minäkään pidä siitä että ostetaan kaupat tyhjäksi alennuskamasta ja myydään sitten tuplahinnalla. Mutta metsästän hyviä tarjouksia ihan oikeasti käyttöön lapselleni, ja sitten käytön jälkeen pistän ne myyntiin niin niistä yleensä huudetaan melkeinpä sama hinta siellä. Ja mulla on aina tosi alhaiset lähtöhinnat, eli ostajat saavat määrittää lopullisen hinnan.

Minä saan hiukan rahaa takaisin ostamistani tavaroista, joku toinen taas saa hyvää tavaraa halvalla. Mikä on minulle tarpeetonta, voi olla aarre jollekin muulle. Itse myös ostelen huutiksesta, enkä mieti tienasiko myyjä nyt joitakin senttejä tällä kaupalla, jos se oli minulle kannattava ostos. Ainoastaan sellaisia myyjiä vältän, joilla on myynnissä paljon uutta tavaraa . 5

Vierailija:

Lainaus:

ja yksiä astioita, mutta ei tunnu menevän kaupaksi... Missähän vika? Mikä on menestymisen salaisuus?

Hyvä ja tarkka kuva.

Pieni lähtöhinta (esim. 50 senttiä-2 euroa on sopiva summa) ja pieni korotus (alle 50 senttiä)!!!!!

Itse myyn pelkästään käytettyä tavaraa, ihan laidasta laitaan ja olen tienannut 2 kuukauden sisällä 400 euroa (noin!).

joten olen sitä mieltä, että ostajat huudossa määrittelee hinnan. Kerran kävi niin, että otin vähän heikkoja kuvia ja tosi hyvät vaatteet meni tosi halvalla, mutta tulipahan iloinen ostaja. Ei tämä minulle mikään tienesti ole iloinen lisä ja mukava harrastus. Ja saa olla eri mieltä, suututti kun minua vaan ruvettiin vertaamaan trokareihin joihin en todellakaan kuulu.

Että pysytään kuitenkin asiassa.

-ap

Itse ostan kirpputoireilta (paikkakunnaltamme) halpoja ja siistejä vauvan vaatteita ja sitten myyn ne huomattavasti kalliimalla huutiksessa. Ja joka kuukausi saadaan hieman rahaa tällä tavoin.

Moni on sanonut minulle että hullun hommaa.

Mutta pakko se on köyhän tehä kaikkensa jos jotakin kovasti haluaa.

Kertaakaan en ole ostanut kaupasta alesta ja niitä sitten yrittänyt myydä.

Minulle kelpaa paremmin tämä oma tapani.=)

kyseiset vaunut vm 2004, kahdet kantokopat, jalkapeite,sadesuoja, hyttysverkko ja patja. Kuuluivat hintaan. Kun ostaja oli hakemassa vaunuja, halusi tinkiä hintaa (290) 50 euroa alemmas, ei kuulema kannata maksaa vnhoista vaunuista niin paljon! Kerroin samantien, ettei tarvitse maksaa, ostaja on olemassa muuallakin. Möin vaunut 400 eurolla toisen palstan kautta.

Jos ostan kirppikseltä, Huutiksesta tai muualta, tiedän, mitä olen valmis jostain maksamaan ja minulle on ihan sama, mitä tuotteen myyjä siitä on itse maksanut. Miksi sen pitäisi mun ostamiseen vaikuttaa?

Jos jollain on aikaa tehdä tällä " bisnestä" , siitä vaan. Itse en ole myynyt Huutonetissä mitään, ei siinä taida kuitenkaan ihan tuntipalkoille päästä :)

Esim. yhdellä muijalla on ties kuinka monta samanlaista UUTTA Puuha Pete palapeliä tai muistipeliä myynnissä, en nyt muista kumpaa.

Ja samoin Hansu_junior on perseestä.

käytettykin. Ja eniten inhoan niitä, jotka tyhjentävät kaikki nettikaupat tarjouskamasta myydäkseen tavarat käyttämättöminä isommalla hinnalla eteenpäin. Ei jää monillekaan mahista ostaa itse sieltä nettikaupasta niitä tuotteita sillä alehinnalla, kun jotkut rohmuavat kaiken.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat