Vierailija

Kommentit (18)

Noh, vastataan nyt kuitenkin taas, eli astma, paniikkihäiriö, useita ruoka-allergioita, lääkeallergioita, lievää atopiaa, eläinpölyt, siitepölyt ja huimaus. Ei nyt tule muuta mieleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun olis varmaan nopeempi vastata, mitä en sairasta, sen verran kipeä tyyppi olen. Mulla on astma, allergioita, mikreeni ja sairaudet joista olen luultavasti juuri nyt kuivilla, ovat syöpä ja veritulppa joka oli laskimossa. Nyt on taas uusi vaiva, jota tutkitaan vielä. Vatsassa on jotain tai ehkä paremminkin suolistossa, ehkä keliakiaa, toivottavasti, ettei ole syöpä uusiutunut. T: 4:n pienen lapsen äiti

Vierailija:

Lainaus:

Mun olis varmaan nopeempi vastata, mitä en sairasta, sen verran kipeä tyyppi olen. Mulla on astma, allergioita, mikreeni ja sairaudet joista olen luultavasti juuri nyt kuivilla, ovat syöpä ja veritulppa joka oli laskimossa. Nyt on taas uusi vaiva, jota tutkitaan vielä. Vatsassa on jotain tai ehkä paremminkin suolistossa, ehkä keliakiaa, toivottavasti, ettei ole syöpä uusiutunut. T: 4:n pienen lapsen äiti

Joka kyllä on aika ikävä juttu. Kortisonia käytin kasvoillekin lähemmäs 10 vuotta, mutta nyt on jippii uusi lääkitys, joka ei aiheuta ihon vanhenemista... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat