Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö teitä v**uta olla kotona tietokoneen edessä vappuaattona?! ei ollut lapsenvahtia tarjolla ja äitini luona syödyn sinänsä hauskan vappupäivällisen jälkeen tultiin kotiin ja laitettiin lapset nukkumaan ja nyt katsotaan töllöä ja minä istun tässä.

En voi olla miettimättä, miten voisin samaan aikaan serpentiinit kaulassa kumota vappumaljoja jossain älyttömän hyvissä kekkereissä tai jorailla baarissa ilo ylimmillään....:)

Ja ei, en vaihtaisi lapsia juhlimiseen, mutta kyllä tämä vaan niin syö miestä!!! (naista)

Sivut

Kommentit (25)

lapsenvahti peruutti koska sairastui. Mies lähti silti, vaikka pyysin että jäisi seuraksi. Tylsää on ja pettynyt olo...... Pari siideriä olis jääkaapissa mutta en tiedä viitsinkö juoda kun olen yksin lasten kanssa, nuorempi 1v ja vanhempi 2,5v....

Ihan kivaa ollut loppuilta - juotu simaa ja aikuiset kuoharia ja syöty kanatortellineja. Nyt mennään ukon kanssa vielä yösaunaan - ei jaksa enää örveltää vappubileissä kuten opiskeluaikoina....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kapakat täynnä (ap:n kaltaisia) neljä kertaa vuodessa viinaa juovia ääliötä, jotka huutaa ja räyhää ja oksentaa ja tappelee ja itkeä tihrustaa ja ovat muutenkin aivan liikaa humalassa eivätkä osaa käyttäytyä. Mulla on ollut aivan ihana vappuaatto, ollaan lapsen kanssa kahdestaan kotona, mies töissä ja on rauhallista ja mukavaa.

Tulin vain laittamaan muksuja nukkumaan ja hyvän tekosyyn tulla palstailemaan AV:lle :D

AP, kyllä niitä vappuja tulee tulevaisuudessakin. Joskus hyvä olla välillä himassakin. Tsemppiä huomiseen :)

Kuka sitä nyt savuisiin tunkkaisiin ja ylitäysinäisiin baareihin viitsii tälläisinä juhlapäivinä ängetä??! En minä ainakaan.

Nyt oltiin ihan perheen kesken kotona, syötiin hyvin ja otetiin vähän sidukkaa.

Joskus on tuttavia vappuna tai me menemme heille, mutta baariin; ei kiitos!

Musta on paljon tärkeämpi viettää juhlapyhät lasten kanssa, oli sitten vappu, juhannus tai uusivuosi.. Emme edes harkitse lasten laittamista hoitoon päästäksemme juhlimaan esim. vappua. Mieluiten vietämme iltaa samanhenkisen ystäväperheen kanssa, tosin nyt tulevat vasta huomenna meille

stella80:

Lainaus:

Tulin vain laittamaan muksuja nukkumaan ja hyvän tekosyyn tulla palstailemaan AV:lle :D

AP, kyllä niitä vappuja tulee tulevaisuudessakin. Joskus hyvä olla välillä himassakin. Tsemppiä huomiseen :)

Kierrän kaikki vaput, uudet vuodet kaukaa. Muuten tulee rafloissa istuttua, mut nää pakkojuhlat on ihan perseestä. Joka paikassa on täyttä ja kaikki idiootit liikkeellä. Jos on pakko päästä, nioin huominen vappupäivän iltakin on parempi hetki lähtee kuin vappuaatto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat