Vierailija

missä teillä ilmenee näitä ihottumaläikkiä ja miten hoidatte?

itelläni tulee tätä ihottumaa korvien taakse, kyynärpäihin, korvakäytäviin ja päänahka on hilseilevän ihottuman peitossa :(

päänahkaan käytän elocon-linimenttiä ja muuten mulla on elocon-rasva muihin läikkiin. päänahassa on kaikkein pahimmat läiskät..

Kommentit (5)

Mulla on psori aika lievänä, läiskiä on vain satunnaisesti päänahassa ja kyynärpäissä. Synalarilla olen hoitanut ja ylläpito tavallisilla perusvoiteilla silloin kun ihottuma rauhallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yli 80% ihosta on ihottumaa, kaikkialla.

Tällä hetkellä ihan ok, ollut paljon pahempikin (veriset vaatteet joka ilta...)

Tutuilta kuulostivat kaikki tähänastiset lääkkeet, kaikenlaisia on kokeiltu, mutta mikään ei auta enempää kuin että iho vähän ohenee pariksi viikoksi. Nyt on taas juuri joku lääketutkimus käynnissä.

Päänahkani on todella ongelmallinen ja korvakäytävät myös. Välillä leviää kulmakarvoihin. Muualla en ole havainnut. Mutta talvi aika on pahempi kuin kesä.

Taidan varata ajan ihotautilääkäriinkö? Vai riittääkö yleislääkäri?

Meillä isäni kärsi tästä myös ja kaikki sisarakset. Olen todella luullut tätä normaalia pahemmaksi hilseilyksi. Ja vasta muutama vuosi sitten meni korviin ja olin tulla hulluksi kun en tiennyt hilseen kasvavan siellä=))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat