Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pitäisi ostaa kohta (toivottavasti) syntyvälle esikoiselle perusvaatetta, eli bodyjä, potkareita, kietaisupaitoja jne.

Ajattelin ostaa ihan perusvalkoisia tai yksivärisiä kohtuuhintaisia ilman mitään printtejä tai röyhelöitä, mutta mitä merkkiä suosittelette?

Olen katsellut vaatteita esim. Lindexillä, KappAhlilla, H&M:llä...

...onko joku näistä erityisen hyvä/huono laadultaan? Onko joku muu liike, mitä suosittelet?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (16)

Ja ylipäätään vauvan vaatteissa mun mielestä laatu ei ole kovin tärkeää, koska ne yleensä jäävät pieneksi ennenkuin ehtivät kulua paljonkaan. Hyviä perusvaatteita on myös esim. Citymarketin Napero-merkillä, myös jotkut Tutan vaatteet (esim. puolipotkarit) ovat hyviä, valitettavasti kaikki Tutat eivät meillä ole kestäneet.

P .S . Älä suotta osta kietaisupaitoja, ainakaan kovin montaa, ne jäävät melkein kaikilta käyttämättä.

Onko Jesper Juniorilla joku tietty hyvä, kohtuuhintainen merkki? Entäs millainen on hintataso ko. liikkeessä esim. Lindexiin tai H&M:ään verrattuna?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä en ole vakuututnut ko. merkistä, meillä olleet bosyt ja yähaalari ovat olleet löysiä retkuja. henkkamaukan, lindexin ja kappahlin vaatteet paljon parempilaatuisia.

samoin olen tykännyt cirafin ja naperon vauvanvaatteista, niissä on hinta/laatusuhde kohdallaan. mitoitukset on vain erikoisia, cirafin vaatteet on tosi pieniä eli niissä täytyy ottaa yksi kokonumero isompi. naperolla on bodyt pienellä mitoituksella ja housut isolla eli yhtä aikaa oli käytössä 68cm trikoohousut ja 74cm body.

suosittelen niitä, ainakin h&m:ltä ja lindexiltä me ostettiin. kietasupaidat oli ihan turhia, samoin potkuhousut, joissa ei ollut haaroissa neppareita. body ja puolipotkarit oli minusta paras yhdistelmä

Tarkoitus oli tosiaankin ostaa sellaisia muutaman euron perusvaatteita, jotka käytetään arkikäytössä sen pari kuukautta, minkä mahtuvat. Mulla on työmatkalta ostettuja " parempia" vaatteita muutamat sekä samoin kasa miehen siskolta perittyjä perusvaatteita sekä joitain ulkovaatteita.

Perus käyttövaatetta pitäisikin saada vielä lisää - taidan poiketa katsomassa vaikka Lindexillä kun sielä oli ainakin ihan kivoja perusvaatteita kun viimeksi kävin.

kiitos kaikille avusta ja hyvää vappua!

ap

eli perussetti voisi olla :

*Pitkähihaisia bodyja

*Lyhythihaisia bodyja

*Puolipotkareita

*" Alushousuja" (pari kaveria kehuneet käteviksi)

*Puuvilla myssy

*Parit sukat

ap

Hyviä, mutta kalliimpia vaatteita kuin lindexillä.. Samoin Name it- merkkiset vaatteet kivoja, jota myy esim Vaatehuone. Ne ovat hinnaltaan samaa luokkaa kuin lindexin.

Uusimmat

Suosituimmat