Vierailija

Saatan tietää tulevaisuutenne ketjussa oli lopussa viesti:

En vastaa enempää, olen pahoillani. Älkää ottako kaikkea totena, odotelkaa ja katsokaa pitikö paikkansa.

Ja jos piti, muistakaa että se oli kristittyjen Jumala joka minulle noita asioita kertoi. :)

Hyvää yötä! ap

Mitä mieltä?? Ei kai Jumala noita kerro tuolla lailla? Jos vastaat tähän kysymykseen, niin laitatko vielä, että oletko elävässä uskossa/aktiivinen kirkossa kävijä vai esim vain jäsen jossakin, koska aina olet ollut, mutta eipä juuri muuten kiinnosta

Kommentit (15)

Esim ennustajille, näkijöille, joissa sitten vaikuttavatkin pahat henget.

Sen verran olen kristillisellä kentällä lukenut opetusta, että monet ennustajat sanovat puhuvansa Jumalan nimissä, mutta se ei tee spiritismistä yms. sen turvallisempaa.

Anteeksi, jos loukkaan. Yritän nyt ymmärtää, mistä tässä on kyse, kun minun " korviini" /silmiini tuo oli kovin ennustamista.

Onko ennustaminen mielestäsi väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Niin ei se Jumala varmaan silloin Raamatun aikoina internettiä käyttänyt, mutta miksi ei käyttäisi nyt?? Älkää rajoittako Jumalaa ja hänen teitään omissa ajatuksissanne.

Olen elävässä uskossa ja käyn aktiivisesti kirkossa, teen siellä töitäkin (jos sillä nyt jotain merkitystä on). Olen miettinyt että mulla saattaisi olla tiedon sanojen tai profeoimisen lahja ja aloitin ketjun mielessä myös se että saisin varmistusta siihen että onko mulla se lahja. Ne tiedot mitä sain, sain rukoilemalla, joistakin ihmisistä (kuten siitä jonka hiusten väri ja pituus meni oikein) näin ihan näyn.

Toki jokainen voi olla ihan sitä mieltä tuosta mitä haluaa, ei paljon mua hetkauta. :)

Vierailija:

Lainaus:

Niin ei se Jumala varmaan silloin Raamatun aikoina internettiä käyttänyt, mutta miksi ei käyttäisi nyt?? Älkää rajoittako Jumalaa ja hänen teitään omissa ajatuksissanne.

Olen elävässä uskossa ja käyn aktiivisesti kirkossa, teen siellä töitäkin (jos sillä nyt jotain merkitystä on). Olen miettinyt että mulla saattaisi olla tiedon sanojen tai profeoimisen lahja ja aloitin ketjun mielessä myös se että saisin varmistusta siihen että onko mulla se lahja. Ne tiedot mitä sain, sain rukoilemalla, joistakin ihmisistä (kuten siitä jonka hiusten väri ja pituus meni oikein) näin ihan näyn.

Toki jokainen voi olla ihan sitä mieltä tuosta mitä haluaa, ei paljon mua hetkauta. :)

En usko että Jumalan Hengessä tehty toiminta voi viedä ihmisiä väärään suuntaan. Joku noista ihmisistä voi tulla kosketetuksi kun näkee " ennustuksen" käyvän toteen.

Ennustaminen on mielestäni väärin silloin kun se tehdää jossain muussa kuin Pyhässä Hengessä.

En tiedä oliko toimintani viisasta, mutta en nyt ihan suoriltakaan sitä tuomitsisi. Oon tottunut siihen että armolahjojen ilmentyminen tuntuu olevan joillekin kristityllekin outo juttu... Raamatussa tehdään paljon ennustamista ja profetoimista Jumalan Hengessä. Luulen että mulla ei juuri enempää ole sanottavaa tästä aiheesta.

t. se toisen ketjun aloittaja

Ensinnäkin, en sanonut ennustavani, kirjoitin vain sitä mitä koin Jumalan mulle ilmoittavan. Raamatussa varoitetaan vääristä ennustajista mutta siellä on myös paljon Jumalan antamia ennustuksia joista monet on jo käyneet toteen.

Mistä tiedän että se on Jumala joka vastaa eikä paha henki? Siitä että pahat henget eivät vastaile silloin kun rukoilee Jumalaa ja oikeasti haluaa kuulla mitä Jumala sanoo. Mutta koska en pääse itsestäni eroon, ne voivat olla myös omia ajatuksiani. Varma ei voi olla, mutta uskoa voi. Ja juuri siksi etten voi olla varma, sanoinkin viimeisessä viestissäni että niitä sanoja ei pidä ottaa totena vaan odotaa ja katsoa toteutuuko.

Profetoiminen mun nähdäkseni voi tapahtua hyvin monella tavalla. Raamatussa on paljon esimerkkejä joissa joku esim. kuningas lähettää lähetin kysymään profeetalta yhden kysymysen johon sitten profeetta lähettää vastauksen. Eli aika samaan tyyliin kuin nyt tuossa viestiketjussa.

Hyöty hiusten värin näkemisestä tms. voi olla siinä että se helpottaa sitä ihmistä uskomaan että se onkin Jumala joka minulle asioita ilmoittaa. Esim. juuri tuolle henkilölle minä kerroin mitä hän tulee tekemään vuoden päästä. Se seikka, että tiesin miltä hän näyttää, saattaa auttamaan häntä uskomaan siihen mitä muuta kerroin.

En kuulu tällä hetkellä virallisesti mihinkään seurakuntaan. Olin ennen luterilainen mutta erosin kirkosta vähän aikaa sitten koska en koe luterilaisuutta kodikseni. Seurakunta jossa käyn on evankelis-protestanttinen, aika karismaattinen seurakunta ulkomailla.

Ehkäpä tämä oli Jumalan puhuttelua minulle, että perehtyisin armolahjoihin syvemmin.

Mielenkiinnosta kysyn, että antaako Jumala sinulle minusta profetiaa?

ap

Vierailija:

Lainaus:

En usko että Jumalan Hengessä tehty toiminta voi viedä ihmisiä väärään suuntaan. Joku noista ihmisistä voi tulla kosketetuksi kun näkee " ennustuksen" käyvän toteen.

Ennustaminen on mielestäni väärin silloin kun se tehdää jossain muussa kuin Pyhässä Hengessä.

En tiedä oliko toimintani viisasta, mutta en nyt ihan suoriltakaan sitä tuomitsisi. Oon tottunut siihen että armolahjojen ilmentyminen tuntuu olevan joillekin kristityllekin outo juttu... Raamatussa tehdään paljon ennustamista ja profetoimista Jumalan Hengessä. Luulen että mulla ei juuri enempää ole sanottavaa tästä aiheesta.

t. se toisen ketjun aloittaja

Älä leikittele koskaan henkimaailman kanssa, jos et ole perehtynyt aioihin miten sinun tulee toimia ja suojata itsesi.

Sinun tehtäväsi on auttaa ja palvella ihmisiä ei ennustaa tulevia. Raamattu ei suojaa sinua näiltä asioilta. Raamatussa on paljon satua.

Korkeimman suojelusta sinulle. Sinulla on lahja käytä sitä viisaasti.

Olipas mielenkiintoista saada sinut " linjoille" . En nyt niin siitä internetistä välikappaleena, vaan jotenkin siitä, kun Raamatussa varotetaan ennustajista ja noidista ja että heiltä ei saisi kysyä mitään. Ja juuri sekin, että mistä tiedät, että se on Jumala, joka sinulle vastaa eikä joku paha henki/demoni?

Sen (täytyy myöntää, että) vähäisen tiedon perusteella, mitä minulla on, teki mieli kyseenalaistaa ja saada uskovien kanssa keskustelua.

Eikö profetoiminen toimi jotenkin muuten? Mitä hyötyä siitä on ihmiselle, että " näet" hänen hiustensa värin tms? Eikö profetointi ennemminkin välitä Jumalan sanoman ihmiselle?

Saakos kysyä, oletko vapaissa suunnissa vai luterilaisuudessa vai jossain muualla?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat