Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin vappuna sitä taas tuli mieleen, että olisipa ihanaa, jos löytyisi äitikaveri/kaveri, joka tahtois joskus käydä bilettämässä ja vaikka matkallakin " tyttöjen" kesken. Nytkin kaipaisin kaveria New yorkin reissulle, kun ei yksin viitsi lähteä =0( Vanhat ystäväni ovat kaikki lapsettomia uraohjuksia, jotka ovat kerran eronneet ja nyt uuden miehen löytäneitä. Elikkä käyvät vastarakastuneina ulkona miestensä kanssa. He matkustelevat paljon työnsä puolesta sekä miestensä/miesystäviensä kanssa, joten heistä ei enää saa seuraa. Äitikaverit taas eivät pääse/halua lähteä minnekään juhlimaan, saati sitten reissuun. Eipä tässä itsekään koko ajan missään juoksennella, mutta olisi tosi ihanaa, jos olisi kaveri jonka kanssa käydä vaikka muutaman kuukauden välein jossain vähän juhlimassa ja välillä ihan pitemmälläkin! Löytyykö teiltä kaikilta tällaisia kavereita vai kaipaatteko edes?

Kommentit (10)

Tuntuu että kun ihmisestä tulee äiti, se automaattisesti tylsistyy ja jämähtää kotiin vaihtamaan kakkavaippoja ja viettämään laatuaikaa perheen parissa :P Ei siinä mitään pahaa, mutta olisiko siinäkään mitään pahaa, jos joskus kävisi vähän viihteelläkin? Tietty jos ei tippaakaan kiinnosta, niin ei pakolla tietenkään ;)

Ei mullakaan löydy biletyskaveria, sinkkujen matkaan en kelpaa, kun olen tylsä = en juo tajuttomia änkyräkännejä, iske miehiä ja lähde niiden matkaan. Toisaalta kaikki sinkkukaverit ovatkin melkein ympäri Suomea, eikä monta enää ole tällä tämänhetkisellä kotipaikkakunnalla.

Äidit taas ovat lähes kaikki maailman tylsintä porukkaa! Ei kiinnosta juhlinta eikä biletys, ei edes parin kuukauden välein... Minusta olisi välillä ihana käydä kaveriporukalla ihan leffassa, syömässä ja siinä sivussa parilla siiderillä, tai kesällä juomassa 2-3 terassilla ja yöksi kotiin. Harvemmin tekee mieli oikin bilettämään lähteä, mutta eipä noille millekään mulla olisi kaveriakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saman olen havainnut. Ongelmaa olen ratkaissut käymällä bilettämässä yksinäni ja reissannut sitten perheen kesken. Ja reissaamme ihan siellä, minne huvittaa mennä eikä missään ns. lapsiystävällisissä paikoissa.

Sinkut ei kaipaa mua seuraansa ja äitikaverit ei jaksa/viitsi/pysty lähtemään mihinkään, ainakaan samaan aikaan kun itsellä olis mahdollisuus. Hullua tuntea itsensä yksinäiseksi kun on ihmisiä kuitenkin ympärillä, mut niin se vaan on.

Nytkin jouduin vapun viettämään yksin... ei ollut kaveria bilettämään. Perheellisetkään eivät edes kutsuneet mukaan. Reissuunkin tekis mieli, mutta arveluttaa lähteä yksin...

Olen siis yh-äiti ... ja hyvin yksinäinen sellainen :(

Uusimmat

Suosituimmat