Vierailija

viimeiset 1½ vuotta on ollut aika vaikeita ja en ole jaksanut pitää juurikaan yhteyttä ystäviini. Nyt lähetin vappu tervehdyksen 10 ihmiselle. Vain työkaveri (2) vastasi. Ei kukaan ystävä :-( Voi kurja, ovat tainneet unohtaa minut. Yhden puhelimesta ei tullut edes viestiä että viesti olisi edes mennyt perille. On kai vaihtanut numeroa ja ei ole viitsinut/halunnut kertoa siitä minulle.

Kommentit (6)

ei varmaan oo vaan vastannu viestiin. Itte ainaki oon niin laiska kirjottamaan viestejä, et jos viestissä ei oo mitään kysymystä niin en välttämättä vastaa. Soittele muutamalle läheisimmälle ystävällesi ja sano et on ollu vähän raskaampaa viime aikoina etkä oo jaksanu pitää yhteyttä. Ymmärtävät varmasti. Tsemppiä sulle vanhojen ystävyyssuhteiden lämmitykseen, kyllä sulla varmasti on vielä ystäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai muuten estyneitä, kyllä nyt on jätetty tarkotuksella vastaamatta. Ymmärrän sua ap, koska itellä samantapanen tilanne, paitsi että en lähettänyt yhtään viestiä ja odotin että moniko kaveri mua muistaa. Ei ainutkaan!

Muina vuosina mä oon laittanut ekaks vapun toivotukset ja tänä vuonna odotin että kuka muistaa mua, EI KUKAAN. Mutta minulta sinulle ap, oikein hauskaa ja riemukasta vappua!!! ;o)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat