Vierailija

jääkö kenenkään mies baari-iltojen jälkeen tulematta kotiin yöksi?

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä tuli harrastettua suhteen alkuaikoina,

mutta nyt kun on lapset niin harvoiin mennään ja silloinkin yhdessä!

eli kotiin tullaan yöksi, muutaman kerran jääty kaverille...

nuorempana jäikin silloin tällöin itse kaverilleen, mutta nyt siis ei tarpeen!!!

tulee kotiin - mihinkäs sitten. Meillä mies kyllä hyvin harvoin edes käy yksin baarissa - oiskohan nyt 7 yhteisen vuoden aikana käynyt pari kolme kertaa ilman mua baarissa - silloinkin on ollut kyse työpaikan illanvietosta ja nyt viimeksi juoksuporukan illanvietosta. Minäkin olisin kyllä viimeksimainitussa voinut sitten baariin mennä, mutten viittiny jättää lapsia vanhan mummoni hoidettavaksi, kun ei oltu ennalta hoitajaa hommattu. Mutta kotiin mies tulee yhtä varmasti kuin verotkin =).

Vai lenkillä?

Vierailija:

Lainaus:

Näin meillä on tämä vapun seutu mennyt ja pari viimeistä kuukautta muutenkin. Siis mies aloittaa perjantai-iltana juomisen, baarissa, tulee kotiin 3 tai 4 aikaan aamulla, käy nukkumaan tunnin päästä, lähtee 7 aikaan " lenkille" , tulee seuraavana yönä 3 tai 4 aikaan, nukkuu kaksi tuntia, lähtee taas " lenkille" . Tänä aamuna soitti 7 aikaan umpipäissään, että tulisinko hakemaan muutaman kilometrin päästä, kun ei jaksa kävellä. Minä kilttinä ihmisenä hain ja nyt äijä nukkuu. Ihme ja kumma. Apua, mitä minä teen tuollaisella miehellä!

Näin meillä on tämä vapun seutu mennyt ja pari viimeistä kuukautta muutenkin. Siis mies aloittaa perjantai-iltana juomisen, baarissa, tulee kotiin 3 tai 4 aikaan aamulla, käy nukkumaan tunnin päästä, lähtee 7 aikaan " lenkille" , tulee seuraavana yönä 3 tai 4 aikaan, nukkuu kaksi tuntia, lähtee taas " lenkille" . Tänä aamuna soitti 7 aikaan umpipäissään, että tulisinko hakemaan muutaman kilometrin päästä, kun ei jaksa kävellä. Minä kilttinä ihmisenä hain ja nyt äijä nukkuu. Ihme ja kumma. Apua, mitä minä teen tuollaisella miehellä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat