Vierailija

Mieheni joutui sairaalaan koska yllättäin hänen veriarvonsa paljastivat että hänellä on todella vakavan alhaiset hiutalearvot. Nyt meidän 3 vuotiaamme pelkää koko ajan että isä kuolee. ...miten voisin saada hänet rauhoittumaan vaikka kaikea olen koittanut selvittää lapsellemme....neuvoja todellakin kaipaan koska tämän kaiken oman sekavuuden keskellä särkee sydäntä katsoa lastamme joka todella pelkää :(

Kommentit (5)

Kuolemasta ei ole puhuttu ollenkaan. Sitä todellakin itse ihmettelen että mistä 3 vuotias voi tietää tällaisen asian ja pelätä ja osata ajatella tähän liittyen. Mieleenikään ei tulisi puhua edes koska tällaista vaaraa ei tällä hetkellä ole.

Mielessäni olen käynyt läpi että voisiko olla mahdollista koska lapsi on ollut seurakunnan kerhossa.....toisaalta ajattelen että eihän nyt sielläkään voida näin puhua pienille lapsille. Ja koska tämä on tapahtunut ihan juuri pari päivää sitten ettei lapsi ole käynyt tässä välissä kerhossa.

Kävimme tänään sairaalassa ja isä on kaikkeen nähden hyvä kuntoinen ei edes näkisi päälle päin koko asiaa muutoin kuin suurista mustelmista käsivarsissa joita lapsemme ei nähnyt.

Siltikin lapsemme minulle itkee ja sanoo että pelottaa että isä kuolee.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapselleen yksityiskohtaisesti mikä isää vaivaa. Tuon ikäinen pelkää jo sairaalaan joutumista ja pelkää sen vuoksi. Kuolema käsitteenä ei ehkä ihan hallussa vielä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat