Vierailija

Ihanaa, että oikein Helsingin sanomien sivuilla tulee mustaa valkoisella epäilijöille:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Atkinsin+dieetti+tehokkain+...

Sivut

Kommentit (35)

Kun on kotoa oppinut terveelliset ruokatavat, niin eipä tuota läskiä ole kertynyt.

t. 170 cm ja aina painanut alle 60 kg, tosin nyt raskausaikana 65 kg ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Miten ihmeessä voitte kuvitella, että teidän mutu-tuntumanne olisi oikeampaa tietoa kuin tieteellinen tutkimus. Tähän asti olette yrittäneet perustella vähärasvaista ruokavaliota virallisterveelliseksi ja sitten kun tutkimustulokset kertovat muuta, ette pysty ymmärtämään tosiasioita. Lukekaa ja sivistykää ihmiset!

tutkimuksia on tapana kritisoida? Henk. koht. minua kiinnostaisi tietää koehenkilöiden liikuntatottumuksista ja nähdä ruokapäiväkirjat. Lisäksi pidempiaikainen tutkimustulos kiinnostaisi. Kaikkihan tietävät, että nopealla ja rajulla painonpudotuksella ei juurikaan ole hyötyä.

Lainaus:

Sairastui jonkin aikaa rajusta laihdutuksesta syöpään. Tiedän muitakin tapauksia. Tutkimuksia atkinsin dietistä ja syöpäyhteyksistä on tehty usassa ja yhteyksiä löydetty.

Onneksi se syöpä ei voi olla mistään muusta kuin painonpudotuksesta? light tuotteet aspartaameineen on niitä kaikkein pahimpia tappajia....

itse kuollut ylipainoisena johonkin sydänvikaan? Ei kuulosta kovin lupaavalta...

Jaksaako sellaista yksipuolista ruokavaliota noudattaa pitkäänkin? Mä kyllästyisin siihen lihan puremiseen.

Sairastui jonkin aikaa rajusta laihdutuksesta syöpään. Tiedän muitakin tapauksia. Tutkimuksia atkinsin dietistä ja syöpäyhteyksistä on tehty usassa ja yhteyksiä löydetty.

</p> <p>mutta noistahan on ollut jo pitkään juttua. ei tarvitse kuin vähän hakea netistä niin jo löytyy faktoja:<br /><br /><br /><br /><a href="http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/Risk/artificial-sweeteners">www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/Risk/artificial-sweeteners</a><br /><br /><br /><br /><br /><br /></p> <p>[quote]</p> <p>Parempaa et sitten pystynyt, kun light-tutkimusta ei löytynyt? </p> <p>[quote kirjoitti:

Tulosta ei näy missään. Kalorinsaantini on siinä 1500 päivässä, syön reippaasti etenkin tuoreita kasviksia ja olen pienentänyt annoskokoja. MIKSI PAINONI EI PUTOA, KUN SITÄ ON KUITENKIN YLI SATA KILOA???

Lainaus:

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat