Seuraa 

ja valvotaan kakkosen kaa. ahistaa kun ei voi auttaa ja unta en saa millään. lämmintä on ja lapsi huutaa. telkkaristakaan ei tuu mitään.

loppuis nyt kohta tää odotus ja vesirokko.

katotaan jos löytyy kivoja nettisivuja ajan kuluks..heh..

my_selene ja neiti rv 36+0 ja valvova Alva 2v 10 kk

Sivut

Kommentit (35)

Täälläkin kokonaisena... Toisaalta hyvä niin kun eilen iski sitten flunssa. Melkein toivon että menis tälläkin kertaa vähän yli aikaseks että kerkeis parantua. Poikien kanssa saa lähteä kyllä huomenna lääkäriin kun niiden yskiminen on mennyt ihan mahdottomaksi ja tuntuu että pienemmälle babyhalorkin on ihan yhtä tyhjän kanssa. Varmaan jotain allergiaa tai jälkitauteja kuumeilusta.

Toivottavasti Aminalla ja vauvalla on kaikki hyvin. Tsemppiä heille!

Vappu meni ihan kivasti. Perjantaina grillattiin ja saunottiin ja innostuin päivällä siivoamaankin. Eilen mies aloitti remontin ja miun isä tuli auttamaan ja sen jälkeen mentiin miun vanhempien luo ja vähän haravoitiin. Oltiin 8 aikaan illalla kotona ja kyllä oli kaikki väsyneitä. Tänään vaan ollaan ja tehdään hyvää ruokaa. Kohta pitää jo aloittaa.

Torstaina olisi laskettu aika/päivä. Saas nähdä oonko kasassa sillon vielä. Aina kun nukkumaan menee niin nipistelee. Ja tuntuu että pöksyihin lirahtelee välillä jotain, mitä lie.

Ihanat ilmat onneksi! Piristää mieltä vaikka ulos en kyllä taida tänään jaksaa raahautua. Kuumetta ei onneksi ole, toivottavasti ei tulekaan.

Suppareita kaikille koossa oleville!:-)

Toivottavasti kaikki on hyvin ja Aminalla nyytti kainalossa.

Täällä kohtalaisesti nukuttu yö takana. Ilma on jälleen aivan mahtava, joten pitänee ulos lähteä, vaikka en miestä juurikaan pysty pihatöissä auttamaan. Selällä ei kärsi tehdä juurikaan mitään, ja suppareitakin tulee kohtuu herkästi.

Meillä on tässä nurmikon laitto ja pensaiden istutusta, kasvimaan tekoa, pihateiden kivetystä yms. luvassa kesäksi joten hommaa kyllä riittää. Ei näytä tekemällä loppuvan. Ja tosiaan itse en voi kun vierestä katsoa miehen rehkimistä.

Mahassa on oltu nyt muutamana päivänä tosi hiljaisina. En tiedä johtuuko siitä että tila on vähissä vai mistä. Onneksi huomenna on lääkäri ja näkee ultralla mitä vauvalle kuuluu.

Red_Cat & Möykky 36+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onpa ollut säpinä-vappu, millikin sai vauvansa ajalleen ja Amina hakee omansa. Lopulta. Touhis sai kun saikin huhtikuisensa! Onnea teille kaikille, muitakin syntyneitä näytti listaan ilmaantuneen. Mitenkähän itselle käy...

Olo alkaa olemaan oikeasti todella hankala. Tätäköhän sitten tarkoittavat, kun sanotaan loppuraskauden olevan tukalaa aikaa. Minusta lähinnä tuntuu, että vauva puskee läpi mahasta ja kyljistä tai painautuu haarovälistä ulos. Kaikki vauvan liikkeet tuntuu epämiellyttäviltä ja alavatsalla liikkeitä tuntuu yhä enemmän- tosin oon jo miettiny, et olisivat supistuksia..Istuminen koskee usein todella kovasti, kävely sattuu alavatsalle. On todella inhottava olla :( Tuonne alas juilii vain yhä, aina vain kovemmin. Perjantaista saakka on ollut nyt välillä tosi tuskaista, ihan ääneen on päässyt parkaisu!

Vappu oli tosi mukava, ulkoiltiin paljon, piknikillä istuttiin ja seurusteltiin ystävien kanssa. KAIKKEIN MIELUITEN OLISIN KYLLÄ ollut synnyttämässä.

Voimia kaikille toivottelee

Pikkumiina rv 38+ väsyneenä

Toivottavasti Aminalla ja vauvalla kaikki hyvin. vauva on varmaan ainakin jo maailmassa. tsemppiä sinne!

Alkaa kyllä tökkiä tää kun nyt ois pari viikkoa aikaa nukkua täydet yöt ennen kuin vauva syntyy tai alkaa maha ahistaa niin ettei pysty nukkua kunnolla mutta kun lapset sairaita niin eihän siitä nyt tuu mitään..

no, kai sitten puolen vuoden päästä saa taas.. onneks ulkona valoisaa joten energiaa saa ainakin vähäsen. talvella ei varmaan jaksais yhtä hyvin.

nyt aamupalalle, hirvee nälkä. pakko pitää palstaa silmällä jos vaikka Aminalta kuuluis jotain ja pikku-milli pääsee varmaan kotiin kohta.

voikaa hyvin!

my_selene ja neiti Nukkuva rv 36+0 (huh..toka syntyi rv 38+3 joten mitä jos on enää 2 viikkoa jäljel....iik!)

Nyt sitten tännekin puolelle, kun tämä meidän huhtikuinen ei vielä ole ulos tullutkaan.

Tsemppiä aminalle, jotta kaikki menee hyvin.

Tutut valitukset, kolotukset ja säryt kyllä löytyisi, mutten jaksa niistä nyt enää noteerata.

Turhautuminen on valloillaan, mutta peli on jo luovutettu, kunhan pieni ennen äitienpäivää nyt syntyy.=)

Rv 40+2

Mä oon myös " huhtikuinen" , mutta hännänjoukkona olin siellä. tosin arvasin, että toukokuulle menee, niin olin jo alusta asti pinoutunut tänne toukokuisiin :) Mulla nyt siis rv 40+1. Ja mieli todella malttamaton. Kunto liiankin hyvä, ei siis supistuksen supistusta. Käytiin tänää jo isompien lasten kans kävelyllä. täytyy päiväuniaikaan lähtee uudestaan, jos se nyt yhtään edesauttaa. tai sitten lähden hiekkateitä ajelee autolla. ilmapallojakin olen jo puhaltanut paljon.

Katsotana kauanko roikun täällä vielä.

Aminalle voimia. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin ja nyytti olisi jo kainalossa. Ja kaikille huhtikuisille tervetuloa, toivotaan että lähtö tulisi suhteellisen nopeasti.

Vappua on tosiaan vietetty grillaten, konsertoiden ja kavereiden kanssa hengaillen. Hauskaa on ollut ja ilmat on olleet loistavia. Minusta kanssa tuntuu että taitaa olla parhaat ilmat tähän viime hetken odotukseen, energiaa on tosiaan enemmän kuin talvella tai jo pitkään jatkuneilla helteillä.

Minulla oli eilen aamusta muutaman tunnin ajan kipeitä supistuksia ja muusta en tiedä mutta suoli tosiaan tyhjeni aivan totaalisesti. Kaippa se kuuluu asiaan, tuntui vaan niin hassulta asua koko aamu vessassa.

Taidan lähteä ulos istutushommiin kun kerran ilmat ainakin toistaiseksi sen suo. Ja energiaakin tuntuu olevan.

Voinnit kaikille!

Dolosa ja sintti 36+3

Hui, toivottavasti Aminalla on kaikki kunnossa ja jo vauva kainalossa!!!!!!!!

Oli Touhiskin näköjään sit jakautunut ;) Onnittelut!!

Mulla on nyt verenpaineen kanssa jotain häikkää....Illalla huvin vuoksi mittasin, niin näytti ihan järjettömiä lukemia, yläpainen yli 180 ja alapaine 110 luokkaa =O

Ihan ihme juttu, kun olo on hyvä, ei päänsärkyjä tai mitään. Pissa oli puhdas ( mulla on niitä tikkuja kotona...). Jos meen äitipolille niin ne takuulla ottaa mut sinne osastolle makaamaan mitä mä en tahdo...!!!!

Uskaltaisikohan sitä vielä tän päivän kotona mittailla ja kattoa pysyykö paineet aisoissa..??

Kristiina rv 37+5

Ei taida liputuspäivänä meidän poju maailmaan tulla, ainakaan oireista päätellen, joita ei ole...!

Eilen pinouduinkin tänne suosiolla, kun tiesin ettei tää huhtipoika ole syntyäkseen vieläkään. Vapputorilla ollaa ukkelin kanssa pyöritty aamupäivä ja äsken istuskelin takapihan terassilla ja nautiskelin auringosta. Nyt taidan lähteä laittamaan burritoja ja syödä itseni ähkyyn:)

Supistuksia kiitos mulle ja tietysti muille niitä haluaville!

Annmii 40+6

Amina päätti aloittaa toukokuun sitten aika railakkaasti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kuullaan pian nyyttiuutisia.

Itselläni hyvä yö takana, vain yksi vessareissu. Aamulla herätti ensin koira ennen seitsemää tahtomalla ulos ja siinä ulkona sitten heräsi vatsakin, no eipä minuakaan enään sitten olisi nukuttanutkaan.

Lonkkia pakotti aamulla, liekö alkaisi Touko laskeutumaan. Toivon ainakin...

Lähden aamukahville.

t. Nasu ja Touko-masu 37+1

Paino arvio ennen saliin menoa 3600g ja todellisuudessa 4800g! Pituus 54cm ja poika voi hyvin. Äiti ei ole vielä nähnyt poikaa, mutta eiköhän huomena jos kaikki menee hyvin. Voitte siis arvata ettei äiti voi oikein hyvin. Amina kertoilee lisää kun kotiutuu.

Aminan ylpee ukko.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat