Vierailija

Mä uskallan täällä nimettömänä tunnustaa että mulla on ollut jo 5 vuotta suhde naimisissa olevan, perheellisen miehen kanssa.

Ei tämä mitenkään suunniteltu juttu ollut vaan töissä hiljalleen tutustuttiin ja ihastuttiin.

Me tapaillaan vapaa-ajallakin aika usein mutta asutaan eri paikkakunnilla ja ollaan aina tapailuissa tietty vähän varovaisia.

Kuitenkin mua ihmetyttää että miten ihmeessa sen miehin vaimo ei vieläkään tajua eikä aavista että miehellä on toinen??!

Mä en itse ole naimisissa ja olen todellisuudessa niin rakastunut ilmeisesti tuohon varattuun mieheen etten ole tosissani muuta suhdetta etsinytkään. Mulle sopii tällainen hieman vapaampi tapailu ja nautin siitä että saan asua yksin.

Mutta oikeesti, kyllä parisuhteessa täytyy olla jotain pahasti pielessä jos vaimo ei osaa mitään edes epäillä vaikka miehellä on tosi vakava suhde meneillään ollut jo vuosia!! Mun näkökulmasta tosi outoa, eikös parisuhteessa pitäis osata lukea toista kuin avointa kirjaa..

Sivut

Kommentit (46)

Naimisissa onnellisesti olen, mutta nytkin yksin vietän vappua, kun kunnollinen ukko on töissä. Tiistaina DL, joten pakko olla. Niin ja nyt kaikki sanoo, että mies pettää mua. Onneksi voin netin kautta vahtia, että todellakin tekee töitä ;)

Etkö kaipaa miestä joka yö viereesi lämpöpatteriksi? Kuka hieroo hartioitasi ja jalkojasi? Kuka tekee sinulle hyvää ruokaa, kun tulet väsyneenä töistä? Kuka silittää sinua ohimennen ja sanoo olet niin rakas, kun luet aamulehteä tukka pörrössä ruokapöydän ääressä? Kenen kanssa suunnittelet millaisessa talossa haluaisitte asua, että lapset ja lapsenlapsetkin mahtuvat vierailulle? Miltä tuntuisi herätä oman rakkaan ja parin yhteisen lapsen kanssa sikin sokin vuoteesta ja saisit monta pusua ja rakkauden tunnustusta jo heti herättyäsi?

Hommaa hyvä ihminen ihan ikioma mies. Et voi tajuta mitä menetät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Naimisissa onnellisesti olen, mutta nytkin yksin vietän vappua, kun kunnollinen ukko on töissä. Tiistaina DL, joten pakko olla. Niin ja nyt kaikki sanoo, että mies pettää mua. Onneksi voin netin kautta vahtia, että todellakin tekee töitä ;)

Aina ukkomiehet tulee viettämään joulut, vaput , juhannukset, uudet vuodet ym. juhlapyhät perheensä kanssa. Miksi tyydyt olemaan vain yksi muiden joukossa kun saisit jonkun toisen miehen omaksesi ja joka voisi antaa sulle kaiken ja enemmänkin.

Mä en koskaan voisi tyytyä vähempään. Musta ei olisi siihen leikkiin että nähdään kun miehelle käy. Enkä haluisi kokea sitä kauheaa tunnetta että se mies makaa myös muijansa kanssa, hyi helvetti. Mä en haluu muiden tähteitä.

Kaikista jännittävintä on naida salaa miehen kotona, vaimon poissa ollessa heidän makuuhuoneessa.. Tai keittiön ruokapöydällä..

Kaiken kokenut, ei ap.

Hänelle riittää seksisuhde varatun miehen kanssa. Hänen puolestaan ukko saa ollakin ne juhlapyhät sun muut perheensä parissa, kunhan säännöllisesti käy panemassa ystävätärtäni.

Luulisi sitä olevan vapaissa miehissäkin semmosia jotka vaan haluu seksiseuraa, vakipanoa, ei muuta, sitoutumiskammoisia ihmisiä. Miksi pitää olla se toinen nainen? Miksi pitää tieten tahtoen mennä särkemään toisten suhde???? Ei voi ymmätää mutta onneks mun ei tarviikkaan kaikkee tajuta!!!

Mutta toisaalta se on aika turvallista. Harva mies tyytyy kahteen naiseen, ravintolasta isketyltä mieheltä voi saada vaikka mitä pöpöjä, nyt uskalletaan toimia ilman varovehkeitä.

Eihän tollasia miehiä ole kuin elokuvissa. Mullakin juoppo ukko, ei hiero hartioita eikä muutenkaan lepertele mulle. Ainoaksi vaihtoehdoksi siis jäänyt vieras mies..

Mullakin oli joskus vuosia kestänyt suhde ukkomieheen ja se oli ihanaa aikaa se.. Kunpa sais sen ajan takaisin..

Nyt on vain meilikaverina varattu mies tuolta Suomi24:ltä..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat