Vierailija

Minkä ikäisenä sun mielestä saa alkaa antamaan lapsille maistiaisia pullosta? Siis ihan vaan pikkasen. Meillä 4 ja 6 vuotiaat himoitsee kauheasti saada maistaa siideriä tai viiniä mutta mä tunnen olevani ihan huono äiti jos annan siemaistakaan. Onko muut yhtä tiukkoja?

Toisaalta vois olla hyvä antaa maistaa, jotta tietäisivät miten pahaa ne on niin loppuis se himoitseminen.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten vaikka 4-vuotiaalle henkäisyt? Tai jos hän välttämättä haluaa hypätä korkealta sillalta? Niin annat kokeilla, jotta tietää sitten seuraavalla kerralla olla hyppäämättä??

Vau, mitä järjen jättiläisiä. Aikuisuus ja etenkin vanhemmuus täysin hukassa!!! Aikuisen tehtävä on tehdä selväksi lapselle, että on olemassa asioita, jotka ovat vain aikuisten ja lapset eivät niitä saa.

Se, että lapsi kinuaa, EI ole mikään syy antaa lapselle alkoholia tms.

Huhhuh.

Mitä siitä sitten, jos lapset kinuavat? Sinun kuuluisi olla se vastuuntuntoinen aikuinen, joka sanoo, että tämä on aikuisten juomaa ja sitä saa maistaa sitten, kun on aikuinen!

Etkö oikein ymmärrä nyt aikuisuuden ja vanhemmuuden merkitystä? Oletko ihan kakara vielä itsekin?

7 ja 3 vuotiaat ei oo ikinä maistaneet ja 7 vuotias ei ees suostu maistamaan jos tarjoo, säikähtää vaan. Kaveri on juottanun tytöllensä siideristä ja lonkerosta pohjat 7 vuotiaasta lähtien ja minusta sekin tuntu jo karmeelta!

Siis kamoon, seittemänvuotiaalle siideriä, minkä helvetin takia!? En opettas omiani.

Tietty eri asia sit jos lapsi kinuaa ja kinuaa sitä maistiaista, niin vois antaa että maistas miten pahaa. (Mut tää mun tuttu antaa melk joka pullosta pohjat lapsellensa)

teineilleen sidukat ym juomat että just luin lehdestä ( itse olen ollut samaa mieltä koko ajan ) että vanhemmat jotka näin tekevät , vaikkakin kyse olis yhdestä - kahdesta pullosta , tekevät todella karhunpalveluksen lapselleen . Mutta mikä kiire on antaa pienen lapsen maistaa kaljaa ym . Maistaako kahvia ja muitakin ?

Kyllä me ajateltiin, että 18v *annetaan* dokausalkoholia (saahan ne sitä muualta sitä ennen, mutta se ei ole pointti) pieniäkään määriä. Viiniä saanevat ruoalla maistaa 16-v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat