Vierailija

Mulla on jo monta vuotta ollut hyvä ystävä, jonka kanssa tosin viime aikoina ollaan oltu aika vähän tekemisissä.

Siihen on syynä hänen miehensä. Ystäväni on alkanut passata häntä kuin kuningasta ja mies ilmeisesti vaatii sitä. Heillä on pieni poika ja lapsen hoito on yksin äidin harteilla.

Mies käy töissä ja katsoo telkkaria ja juo kaljaa illat. Työ on kuulemma niin raskasta että viikonloppuna täytyy lähteä kavereiden kanssa " tuulettumaan" ja reissut venyvät välillä yli yön.

Ystäväni tietty valvoo aina huolissaan ja odottaa miestä kotiin.

Olen yrittänyt nyt jo monta kertaa pyytää että lähtisimme joskus viikonloppuna kahdestaan jonnekin iltaa istumaan ja juttelemaan mutta se ei miehelle käy. Hän ei jaksa hoitaa lasta ja valituksellaan saa ystävällenikin niin huonon omantunnon ettei olisi edes kiva lähteä.

Mies ei pahoinpitele eikä ole humalassa arkisin kaljanlipityksestä huolimatta. Ja ystäväni on ilmeisesti niin rakastunut että alistuu vain tilanteeseensa. Mutta mua sapettaa! Näkisittepä miten mies häntä passauttaa vaikka olen käymässä. Tuo sitä ja tuo tätä ja tee voileipää!

Ihan kauheeta katsella ja mä en kestäis hetkeäkään itse!

Miten joillekin voi käydä noin ja he elävät tyytyväisinä tuollaisessa suhteessa?? Mä haluaisin auttaa ja potkia molempia takamuksiin mutta eivät he tunnu apua tarvitsevan kun asiat sujuvat heidän perheessään nyt noinkin. Ei ystäväni valita. Tuntuu vaan tylsältä katsella!

Kommentit (3)

Ja voi olla ettei kaverisi tule ikinä sitä jättämään, joten sinun kantsii vaan olla hyvä ystävä ja anna elää niinkuin tykkää. Jotkut vaan ei ole niin vahvoja.

Se palvelee miestänsä kuin kuningasta ja aina mennään miehen ehdoilla asiassa kuin asiassa. Jopa näin että kun mies tulee töistä, on hänelle ruoka valmiina pöydässä ja jo lautaselle annosteltuna! Ja jos vaimo on töissä silloin kun mies tulee töistä, niin hänelle on silti laitettu lautaselle valmiiksi ruoka annos jonka hän mikrossa lämmittää, samoin lapsille on valmiit lautaset. Mies on siis niin avuton ettei itse osaa ottaa ruokaa ja syödä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tää ruoka-asiakin on heillä just noin, annos aina valmiina. Ja jos maito loppuu tölkistä kesken kun mies sitä lasiinsa kaataa niin hän ei liikahdakaan hakeakseen jääkaapista uutta vaan ilman muuta vaimo noutaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat