Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme mieheni ja vastasyntyneen lapsemme kanssa oikeastaan aina vain keskenään, meillä ei ole ystäviä. Tuntuu todella pahalta, mitä meissä on vikaa? Olisi kiva jos olisi muitakin perheellisiä ystävinä, mutta ei :(

Kommentit (10)

Mulla sai lähtöpassit yks kaveri lapsen synnyttyä -ja mun toimesta. Muuten kaverit on pysyny ja uusiakin on tullut rutkasti. Menemiset ja tekemiset ei enää ole samoja, mutta ihmisenä kuulemma en kuitenkaan ole muuttunut... Ehkä hyvä niin :)

Toivon teille kaikille kovasti ystäviä, kyllä niitä jostain aina löytyy -kenties vaikka näin netin kautta :)

että ystävät pitää unohtaa juuri silloin kun niitä eniten tarvitaan. perheettömät ei taida vaan ymmärtää :( kumpa olis edes yks ystäväpariskunta, ei tarttis vappuakaan viettää näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt olen asunut jo pitkään uudella paikkakunnalla, mutta uusia ystäviä en ole saanut. Tuttavia on kyllä todella paljon, mutta ei sellaisia joiden kanssa viettäisin aikaa muuten kuin hiekkalaatikolla. Ja nyt kun olen kotiäitinä, niitä ystäviä siellä kaukana kaipaa todella paljon. Ja tietty olis kiva saada niitä uusiakin.

Silloin ns. nuorina ja menevinä. Lasten tulo muutti kuitenkin kaiken. Kaverit jatkoivat menojaan ja me jäätiin kanssa aika yksin. Uusia ystäviä on näin " vanhempana" jo vaikea hankkia.

Uusimmat

Suosituimmat